• جمعه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 1403032516893
  • خبرنگار : 71469

صعود ریکرو بانوان ایران به یک چهارم نهایی انتخابی المپیک/ رکورد زهرا نعمتی شکست

صعود ریکرو بانوان ایران به یک چهارم نهایی انتخابی المپیک/ رکورد زهرا نعمتی شکست

تیم ملی ریکرو بانوان ایران علاوه بر صعود از مرحله مقدماتی مسابقات کسب سهمیه انتخابی المپیک در ترکیه، موفق شد در نخستین دیدار مرحله حذفی مغولستان را شکست دهد و با شکست ایتالیا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

به گزارش ایسنا، آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه المپیک در رشته تیراندازی با کمان در حالی از امروز در آنتالیا آغاز شد که در بخش بانوان، کمانداران کشورمان در مرحله مقدماتی مسابقات المپیک به مصاف رقبای خود رفتند.

مبینا فلاح در رشته ریکرو و در مرحله مقدماتی با امتیاز ۶۶۷ در رده نخست، یسنا پورماهانی در رشته ریکرو و در مرحله مقدماتی با امتیاز ۶۴۹ در رده چهاردهم قرار گرفت و حوریه حاجی حسینی در رشته ریکرو و در مرحله مقدماتی با امتیاز ۶۳۹ در رده بیست و نهم ایستادند.

همچنین تیم ریکرو بانوان با ترکیب حوریه حاحی‌حسینی، مبینا فلاح و یسنا پورماهانی با امتیاز ۱۹۵۵ در رده نهم قرار گرفت و در نخستین دیدار خود در مرحله حذفی مسابقات کسب سهمیه المپیک با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل مغولستان به پیروزی رسید و به جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات راه پیدا کرد.

صعود تیم بانوان به مرحله یک چهارم نهایی 

تیم ریکرو بانوان ایران در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات کسب سهمیه المپیک، مقابل ایتالیا با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

تیم ایران برای صعود به جمع ۴ تیم برتر مسابقات و کسب سهمیه تا ساعاتی دیگر باید به مصاف تیم چین برود.

رکورد ریکرو بانوان ایران شکست

با پایان مسابقات مقدماتی کسب سهمیه المپیک در آنتالیا، مبینا فلاح با ثبت امتیاز ۶۶۷ رکورد ایران را بعد از ۷ سال شکست. پیش از این رکورد ریکرو بانوان با امتیاز ۶۶۱ در اختیار زهرا نعمتی بود که در سال ۲۰۱۷ ثبت شده بود و مبینا فلاح توانست این رکورد را ۶ امتیاز بهبود ببخشد.

به گزارش ایسنا، در ریکرو تیمی زنان چهار تیم برتر و در ریکرو تیمی پسران سه تیم برتر المپیکی می‌شوند.

همچنین در بخش انفرادی سه کماندار برتر زنان و دو نفر برتر مردان راهی بازیهای پاریس خواهند شد.

این خبر تکمیل شده است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha