• جمعه / ۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۴۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403070604583
  • خبرنگار : 50589

مدیرکل ورزش‌ و جوانان آذربایجان‌شرقی خبر داد

آغاز نصب اسکوربرد جدید در یادگارامام (ره)

آغاز نصب اسکوربرد جدید در یادگارامام (ره)

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل ورزش‌ و جوانان آذربایجان‌شرقی از آغاز کار نصب اسکوبرد جدید ورزشگاه یادگارامام (ره) خبر داد.

حبیب ستوده‌نژاد، در حاشیه مسابقات دوچرخه سواری ژئو پارک ارس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین دوره مسابقات دوچرخه سواری کوهستان ژئوپارک ارس امروز در منطقه آزاد ارس برگزار شد و جا دارد از تمام کسانی که در برگزاری این رویداد تلاش کردند تشکر کنیم.

او ادامه داد: تلاش می‌کنیم که در سال آینده این مسابقات را به صورت بین ‌المللی و با حضور تیم‌های خارجی برگزار کنیم. آذربایجان‌شرقی در رشته دوچرخه‌سواری و به ویژه رشته کوهستان از استعداد های خوبی برخوردار است و امیدواریم با ادامه این روند شاهد حضور ورزشکاران استان در رویدادهای مختلف جهانی و بین‌المللی باشیم.

آیا تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز در تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان حضور خواهد داشت یا نه؟ ستوده‌نژاد در پاسخ به این سوال گفت: طبق آخرین صحبت‌هایی که با مدیر مرتبط در شرکت پتروشیمی داشته‌ایم، این تیم با حضور در سی‌وهفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان احیا خواهد شد. 

او در رابطه با آخرین وضعیت آماده‌سازی ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز برای برگزاری بازی های آسیایی تراکتور گفت: چیزی حدود ۵۰ نورافکن سه تایی را افزایش داده‌ایم. اسکوربرد جدید نیز از امروز (جمعه) درحال نصب است که قول داده‌اند طی دو روز اسکوربرد را آماده کنند. ۷ مهرماه بازدید نمایندگاه AFC انجام خواهد شد و انشاالله میزبان شایسته‌ای برای تراکتور باشیم.

او درباره حضور بانوان در ورزشگاه گفت: بانوان تماشاگر در بازی های آسیایی حضور خواهند داشت‌ و هواداران برای حضور در ورزشگاه باید حتما برای تهیه‌ بلیط کارت هواداری تهیه کنند.

حضور بانوان اصحاب رسانه در بازی های تراکتور به کجا رسید؟ مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی در پاسخ به این سوال گفت: هنوز معلوم نیست. اجازه بدهد این موضوع را در جلسه فردا پیگیری کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha