• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۷:۰۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403070805753
  • خبرنگار : 71234

با صدور بیانیه‌ای

کمیسیون امنیت ملی: نمایندگان مجلس برای جهاد با صهیونیسم آماده‌اند

کمیسیون امنیت ملی: نمایندگان مجلس برای جهاد با صهیونیسم آماده‌اند

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: « حال که مقتدای حکیم و رهبر بصیر امت اسلامی، جهاد با صهیونیسم را بر همه امت فرض دانسته نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ایشان عهد و پیمان بسته، ندای حسین‌گونه‌اش را لبیک گفته و آمادگی خود را در بذل مال و جان در این مسیر سعادت اعلام می‌نماییم.»

به گزارش ایسنا، متن بیانیه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پی شهادت شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان به شرح زیر است:

«مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلࣰا

مجاهد نستوه، عالم عامل، فرمانده بصیر و حکیم مقاومت ابوالشهید سید حسن نصرالله به دست صهیونیسم انسان کش آسمانی شد. ۶ دهه مبارزه و بیش از سه دهه مدیریت مجاهدانه در حزب الله از ایشان مبارزی فکور، سیاستمداری بصیر و مجاهدی محبوب و مردمی ساخته بود. بی شک این شهادت پاداش ۶ دهه مجاهدت ایشان بود و این عمر پربرکت جز به شهادت نباید پایان می‌یافت.

صهیونیسم خبیث دستور جنایت خود را از مخروبه سازمان ملل صادر کرد و این حقیقت فروپاشیده سازمانی است که برای وحدت و همگرایی ملل پدید آمده است؛ اما با ناکارآمدی اش نتوانسته است موتور انسان کُشی غرب وحشی و غده سرطانی منطقه را مدیریت و کنترل نماید. ۶ دهه مجاهدت سید المقاومه در این زمینه و زمانه‌یِ سراسر شیطانی صهیونیسم معنا می‌یابد.

قیادت، سیادت و رهبری آن شهید محدود به مقاومت لبنان نبود بلکه مکتبی را هدایت می‌کرد که خمینی کبیر از یمن السعید تا فلسطین عزیز و عراق و سایر اجزا و اضلاع مقاومت در گوشه گوشه جهان پایه گذاری کرد.

هرچند به مصداق «ثُلِمَ فی الإسلامِ ثُلمَةٌ لا یَسُدُّها شیءٌ» فقدان چنین گوهر گرانبهایی سخت و جانکاه است اما تاریخ شیعه نشان داده است که شهادت هر مجاهدی ریشه‌اش را بسیط‌تر و حیاتش را سرزنده‌تر می‌کند. راهی که امام راحلمان گشود، رهبر بصیرمان هدایت کرد و سید عزیز و شهیدمان در آن راه پیمود قطعاً پویاتر و سرزنده‌تر از گذشته طی طریق خواهد کرد.

ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت ایشان و نیز سردار نیلفروشان به محضر صاحب العصر (عج) و رهبر امت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، حال که مقتدای حکیم و رهبر بصیر امت اسلامی، جهاد با صهیونیسم را بر همه امت فرض دانسته نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ایشان عهد و پیمان بسته، ندای حسین‌گونه‌اش را لبیک گفته و آمادگی خود را در بذل مال و جان در این مسیر سعادت اعلام می‌نماییم.

به اشغالگران صهیونیست اطمینان می‌دهیم که شهادت شهید نصرالله نه تنها امنیتی برای غاصبان سرزمین‌های اشغالی نخواهد آورد بلکه خون پاک او و همرزمانش آزادی قدس شریف را تضمین و تسریع خواهد کرد.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha