• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403070805883
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

امام جمعه تبریز:

حزب‌الله قهرمان در مسیر مقاومت، استوارتر و راسخ‌تر خواهد بود

حزب‌الله قهرمان در مسیر مقاومت، استوارتر و راسخ‌تر خواهد بود

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز با صدور پیامی تاکید کرد: ملت بزرگ جبهه مقاومت در ایران، عراق، سوریه، لبنان و فلسطین در این داغ سنگین شهادت سید حسن نصرالله عزیز، سیل اشک می‌ریزند، اما به کوری چشم دشمن صهیونیستی و حامیان مستکبر این رژیم جنایت‌پیشه، حزب‌الله قهرمان در مسیر مقاومت، استوارتر و راسخ‌تر خواهد بود به مدد و قوت الهی، طومار انحطاط و انقراض صهیونیست‌های انسان‌نما را در هم خواهند پیچید.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل  به شرح زیر است: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مِّنَ ٱلۡمُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُوا مَا عَٰهَدُواْ اللَّهَ عَلَیۡهِ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِیلا 

با قلبی آکنده از درد و اندوه و چشمانی سراسر اشک و غم جانکاه، سوگوار شهادت انسانی والامقام، شجاع و پرچمدار جبهه مقاومت، روحانی مجاهد و نستوه و رهبر فداکار حزب‌الله لبنان حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سید حسن نصرالله عزیز هستیم.

به راستی که زبان ها قاصر و قلم ها ناتوان از بیان صحنه های رشادت و پایمردی آن بزرگمرد قهرمان است؛ بزرگ شده مکتب سرخ عاشورا و مکتب امامین انقلاب اسلامی که شهادتش جهان اسلام را به سوگ نشاند.

سید عزیز مقاومت به دست شقی ترین قوم، رژیم کثیف صهیونی در خون خود غلطید تا عاقبت جهادش در راه خدا  موجب غبطه همه آزادگان عالم باشد.

درود و سلام بر روان پاک همه شهیدان محور مقاومت به ویژه این سید عالیقدر و مخلص و شجاع که سال‌ها در مسیر حق و یاری مظلومان، مجاهدت مخلصانه کرد و دهه‌ها با صهیونیست‌های غاصب و خون‌آشام و خونخوار، نبردی همه‌جانبه و هوشمندانه و سلحشورانه داشت و این جنایتکاران منحوس را به وادی شکست‌های مفتضحانه کشاند و امروز همان شکست های غیرقابل جبران موجودیت نامشروع رژیم اشغالگر را در ورطه اضمحلال و ازاله گذاشته است.

ملت بزرگ جبهه مقاومت در ایران، عراق، سوریه، لبنان و فلسطین در این داغ سنگین شهادت سید حسن نصرالله عزیز، سیل اشک می‌ریزند، اما به کوری چشم دشمن صهیونیستی و حامیان مستکبر این رژیم جنایت‌پیشه، حزب‌الله قهرمان در مسیر مقاومت، استوارتر و راسخ‌تر خواهد بود به مدد و قوت الهی، طومار انحطاط و انقراض صهیونیست‌های انسان‌نما را در هم خواهند پیچید.

یقین میدانیم پرچم مبارزه‌ی حق‌طلبانه رزمندگان محور مقاومت در دست یاران و هم‌سنگرانش و امت مسلمان جهان و مردم مظلوم لبنان و فلسطین با اقتدار در اهتزاز است تا زوال صهیونیست‌ها را بزودی شاهد و ناظر باشیم.

اینجانب و مردم قهرمان خطه آذربایجان شرقی این شهادت افتخارآمیز را که مزد حضرت حق به مجاهدان راه حق است به محضر سراسرنور حضرت بقیه‌الله‌الاعظم ارواحنافداه و حضور مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و امت اسلام و ملت لبنان، خانواده معزز سید مقاومت، به جوانان و مجاهدان پاک و عزیز مقاومت به ویژه حزب‌الله، تبریک و تسلیت می‌گویم و رحمت و غفران واسعه الهی را برای آن عالم مجاهد مسئلت می‌‎نمایم.

احمد مطهری اصل 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی 
و امام جمعه تبریز

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha