• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۰
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403070805897
  • خبرنگار : 71588

مفتی عمان: سید حسن نصرالله، خاری در گلوی صهیونیست‌ها بود

مفتی عمان: سید حسن نصرالله، خاری در گلوی صهیونیست‌ها بود

مفتی عمان در واکنش به شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت اعلام کرد که سید مقاومت خاری در گلوی پروژه رژیم صهیونیستی به مدت سه دهه بود.

به گزارش ایسنا، «احمد بن حمد الخلیلی»، مفتی عمان در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: ما از شنیدن خبر شهادت دبیرکل حزب‌الله بسیار متأسفیم. شهید سید حسن نصرالله سه دهه همچون خاری در گلوی پروژه صهیونیست‌ها بود.

براساس گزارش روسیا الیوم، وی در ادامه افزود: از خداوند متعال می‌خواهیم که محورهای مقاومت در لبنان، فلسطین و تمامی کشورهای مسلمان را در برابر پروژه صهیونیستی استوار و ثابت‌قدم کند به‌طوریکه جای خالی رهبران شهید را در همه مراحل و مناصب پر کنند؛ به یاری خداوند بزرگ‌مردانی برای برعهده گرفتن این رسالت و ماموریت‌ها وجود دارند. خداوند اجر نیکوکاران را ضایع نمی‌کند.

مفتی عمان در ادامه تصریح کرد: ما در این حوادث بسیار امید داریم که مسلمانان متحد و یکپارچه شوند و همانطور که خداوند و پیامبرش (ص) از آنها خواسته‌اند مانند یک پیکر واحد شوند.

الخلیلی همچنین از مسلمانان خواست تا به تفرقه میان خود خاتمه ببخشند چرا که اتحاد آنها موجب قدرت و هیبت و تفرقه آنها باعث ضعف و ناامیدی است و دشمن در طول جنگ بیش از هرچیزی از اختلاف و تفرقه میان مسلمانان سوء استفاده می‌کند، لذا  باید همگان آگاه و هوشیار باشند.

شامگاه جمعه -۶ مهر- رژیم صهیونیستی ضاحیه جنوب بیروت را با استفاده از بمب‌های سنگرشکن مورد هدف قرار دارد که واکنش‌های کشورهای مختلف و محور مقاومت را در پی داشت، گمانه‌زنی‌ها حکایت از شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان داشت و به‌طور مداوم رسانه‌های رژیم صهیونیستی روی آن مانور می‌دادند، اما هنوز مقاومت لبنان در این ارتباط خبری منتشر نکرده بود که پس از گذشت ساعاتی حزب‌الله لبنان خبر شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل این جنبش را تایید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha