• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1403070806212
  • منبع : قوه قضاییه

رئیس دیوان عالی کشور:

شجره اسلام در طول تاریخ با خون پاک مردان بزرگ آبیاری شده است

شجره اسلام در طول تاریخ با خون پاک مردان بزرگ آبیاری شده است

رئیس دیوان عالی کشور طی پیامی شهادت سیدحسن نصرالله و سردار نیلفروشان را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

«بِسمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

مِّنَ ٱلمُؤمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَّن قَضَیٰ نَحبَهُۥ وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِیلاً

شهادت سراسر سعادت سیدمقاومت و استوانه مجاهدت حزب الله، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن نصرالله و سردار پر افتخار سپاه اسلام عباس نیلفروشان و دیگر رزمندگان جبهه مقاومت توسط رژیم سفاک و خون آشام صهیونیست که با حمایت و پشتیبانی آمریکای جنایتکار به وقوع پیوست، قلب امت اسلامی و آزاد مردان جهان خصوصاً جبهه سرافراز و خستگی ناپذیر مقاومت و مجاهدین فی سبیل الله و در رأس آن رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی را جریحه­‌دار نمود.

شجره طیبه و پرافتخار اسلام راستین و پویندگان نهضت سرخ عاشورای حسینی در طول تاریخ با خون پاک چنین مردان بزرگی آبیاری و موجب بقاء آن شده است.

استکبار جهانی و مولود خبیث، ناپاک و جنایتکارش، صهیونیست غاصب و متجاوز در فلسطین اشغالی بدانند که این‌گونه جنایت ددمنشانه و به شهادت رساندن مردان خدا جریان مقاومت را بیش از پیش مستحکم تر و رویش‌های فراوانی را در پی خواهد داشت و  این حقیقت را تاریخ به اثبات رسانده است.

البته فقدان این شخصیت‌های مجاهد و مبارز که عمر پربرکت خویش را در راه مبارزه با تجاوزگران و غاصبین فلسطین و تجاوز به حقوق مردم ستمدیده فلسطین و لبنان سپری نموده‌اند، برای جبهه مقاومت و مجاهدین فی سبیل الله و علاقه‌مندان ایشان به ویژه خاندان محترم  و عزیزان حزب الله همیشه قهرمان بسی سخت و جانکاه است.

این مصیبت را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفداه) ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌­ای (مدظله­‌العالی) و امت حزب‌الله و همه مصیبت‌دیدگان  تسلیت و تعزیت عرض می­‌کنم و آرزوی فتح و پیروزی کامل برای جبهه مقاومت در برابر رژیم خونخوار صهیونیست و استکبار جهانی دارم.

نصرمن الله و فتح قریب

محمدجعفرمنتظری
رئیس دیوان عالی کشور»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha