• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403070806236
  • خبرنگار : 50177

استاندار لرستان:

پایان عمر رژیم صهیونیستی رسیده است

پایان عمر رژیم صهیونیستی رسیده است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: گوش به فرمان رهبر هستیم و تمام توان‌مان را برای مبارزه با رژیم کثیف صهیونیستی به کار خواهیم گرفت.

ابوطالب شفقت امروز (هشتم مهر ماه) در تجمع مردم لرستان که برای محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی و شهادت سید مقاومت در مصلای الغدیر خرم‌آباد برگزار شد، بیان کرد: حاج قاسم، فرماندهان بزرگی را برای مقابله با رژیم منحوس اسرائیل تربیت کرد.

وی با بیان اینکه این حرکات ددمنشانه رژیم منحوس اسرائیل سابقه دیرینه دارد و از همان ابتدا، پایه نظامی داشت و با خشونت و وحشی‌گری با مردم برخورد می‌کرد، ادامه داد: اسرائیل نزدیک به ۵۰ سال تک‌تازی و کشتار کرد و عملیات‌های متعدد انجام داد و کشورهای منطقه تاب و توان چهار و پنج روز مقابله با او را نداشتند تا اینکه گروه‌های مقاومت شکل گرفت و شخصیت‌های بزرگی مانند سید عباس موسوی تیم‌سازی و گروه‌سازی کرد و پس از شهادت او، سیدالشهدای مقاومت ۳۳ سال در کنار سرداران بزرگ ایران اسلامی همچون حاج قاسم سلیمانی کادرسازی کردند و در مقابل ماشین جنگی اسرائیل ایستادند.

استاندار لرستان اظهار کرد: گویا جنایات صهیونیست‌ها تمامی ندارد، جبهه مقاومت آنها را بی‌آبرو از لبنان راندند و امروز مبارزان فلسطینی که روزگاری با سنگ مبارزه می‌کردند عملیاتی را مانند طوفان‌الاقصی مدیریت می‌کنند.

شفقت گفت: پایان عمر رژیم صهیونیستی رسیده و مشاهده می‌کنیم او هرچه دارد به میدان آورده است و به بیمارستان، مدرسه و اردوگاه رحم نمی‌کند.

وی ادامه داد: رژیم منحوس اسرائیل و سران آمریکا بدانند چهره آنها شناخته شده و عاقلان جهان آنها را بیش از پیش می‌شناسند و می‌دانند که رژیم صهیونیستی تحت فرماندهی آمریکاست و بمب‌های یک تنی و سنگرشکن را آمریکا تامین کرده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه امروز دانشگاهیان و معلمان در مراسم حضور دارند و بر آنها فرض است چهره کثیف صهیونیست را در طول چند سال اخیر به نوجوانان و جوانان نشان دهند، گفت: مردم ولایتمدار لرستان از شب گذشته تا امروز به صحنه آمدند و انزجار و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی به سرکردگی آمریکا و اروپا کشورهای منطقه که سکوت اختیار کردند، اعلام می‌کنند. همه ما به فرمان ولی امر مسلمین حامی مردم غزه و لبنان هستیم.

شفقت اضافه کرد: امروز صدای مرگ بر آمریکا به دانشگاه‌های این کشور رسیده و جوانان آمریکایی با دیدن نامه مقام معظم رهبری تفکر صهیونیستی آمریکا و اروپا را شناختند و امروز ما نیز آمده‌ایم تا بگوییم آماده فرمانیم و تمام توان‌مان را برای مبارزه با رژیم کثیف صهیونیستی به کار خواهیم گرفت و به لحاظ روحی، جسمی و تسلیحاتی آمادگی لازم برای مبارزه با رژیم کثیف صهیونیستی را داریم و گوش به فرمان رهبر انقلاب هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha