• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403070806246
  • خبرنگار : 71496

شهادت فلسطینی‌ها در حملات شبانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه

شهادت فلسطینی‌ها در حملات شبانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه

جنگ غزه در حالی وارد سیصد و پنجاه و نهمین روز خود شده که اشغالگران صهیونیست به بمباران مناطق مختلف نوار غزه ادامه می‌دهند.

به گزارش ایسنا، در حملات شب گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه، چندین فلسطینی شهید و زخمی شدند و اشغالگران تعداد دیگری از ساختمان‌های مسکونی را منفجر کردند.

خبرنگار شبکه خبری «الجزیره» اعلام کرد: بامداد امروز یکشنبه در حمله رژیم صهیونیستی به آپارتمانی در مرکز شهر غزه، سه فلسطینی به شهادت رسیده و تعداد دیگری زخمی شدند.

وبگاه خبری «العربی الجدید» در این رابطه اعلام کرد: جنگنده‌های این رژیم منزلی در مرکز شهر غزه را هدف قرار داد که چند شهید و زخمی برجای گذاشت.

همچنین خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) اعلام کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منزلی واقع در خیابان الجلأ در مرکز شهر غزه را هدف قرار دادند که در نتیجه آن چند شهروند فلسطینی شهید و زخمی شدند.

همچنین برخی منابع فلسطینی گزارش دادند که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منزلی در اطراف مدرسه صلاح‌الدین در غرب شهر غزه، چند فلسطینی شهید و زخمی شدند.

به گزارش شبکه ماهواره‌ای «الاقصی»، در محله‌های جنوبی شهر غزه نیز اشغالگران شب گذشته چند ساختمان مسکونی را منفجر کردند.

طبق اعلام این شبکه، انفجار ساختمان‌ها همزمان با تیراندازی اشغالگران در منطقه انجام شد.

برخی منابع فلسطینی نیز گفتند: صدای انفجار بزرگی را شنیدیم که بعدا مشخص شد مربوط به انفجار ساختمان‌ها بوده است.

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از چند هفته قبل نفوذ به برخی محله‌های جنوبی شهر غزه به ویژه محله الزیتون و تل‌الهوی را آغاز کردند.

شبکه ماهواره‌ای الاقصی همچنین اعلام کرد: در شمال نوار غزه نیز جنگنده‌های رژیم اشغالگر بامداد امروز یک منزل در منطقه العلمی در اردوگاه جبالیا را هدف قرار دادند که به شهادت دستکم یک فلسطینی و زخمی شدن چند تن دیگر منجر شد.

به گزارش «العربی الجدید»، توپخانه ارتش این رژیم مناطق شمال غرب النصیرات را نیز هدف قرار داد.

صبح امروز در حمله اشغالگران به منزلی در محله الدرج در شمال نوار غزه، سه فلسطینی شهید و تعداد دیگری زخمی شدند.

خبرنگار الجزیره در همین رابطه گزارش داد: در مرکز نوار غزه نیز صبح امروز در حمله رژیم صهیونیستی به منزلی در اردوگاه النصیرات یک تن شهید و چند تن دیگر زخمی شدند. بامداد امروز هم رژیم صهیونیستی در حمله‌ای هوایی منزلی در شهر دیرالبلح را ویران کرد.

علاوه بر این جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حملات شدیدی را علیه محله الجنینه در شرق شهر رفح انجام دادند که در نتیجه آن تعدادی زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه روز شنبه از افزایش قربانیان حملات رژیم صهیونیستی از اکتبر گذشته به ۴۱ هزار و ۵۸۶ شهید و ۹۶ هزار و ۲۱۰ زخمی خبر داد.

عملیات‌های مقاومت

در تحولات نظامی نیز اخیرا عملیات‌های مقاومت علیه اشغالگران در رفح، شرق خان‌یونس و اطراف محور نتزاریم افزایش داشته است.

شهادت فلسطینی‌ها در حملات شبانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه
عملیات گردان‌های القسام در رفح

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس شنبه اعلام کرد که دستگاه تانک مرکاوای دشمن را با راکت‌های ضد زره یاسین ۱۰۵ در محله التنور در شرق رفح هدف قرار داد.

روزنامه عبری «معاریو» نیز نوشت ارتش رژیم صهیونیستی با فعالیت‌های روبه‌فزونی جنبش حماس در مناطق شمال نوار غزه مواجه است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به تازگی مطالبی درباره طرح پیشنهادی برخی ژنرال‌های ارتش این رژیم جهت اعمال محاصره نظامی در شمال نوار غزه با هدف مقابله با مقاومت فلسطین در این منطقه منتشر می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha