• دوشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403070806567
  • خبرنگار : 71506

کسری خسروی: فیتنس چلنج شایسته توجه بیشتر است/ این رشته وارد بازی‌های آسیایی می‌شود

کسری خسروی: فیتنس چلنج شایسته توجه بیشتر است/ این رشته وارد بازی‌های آسیایی می‌شود

دارنده ۲ مدال طلا و ۴ نقره فیتنس چلنج جهان و ۴ طلای مسابقات آرنولد کلاسیک با بیان اینکه رشته فیتنس چلنج علاقمندان زیادی در ایران و جهان دارد، گفت: این رشته قرار است وارد بازی‌های آسیایی شود.

کسری خسروی در گفتگو با ایسنا، درباره حضور در رقابت‌های فیتنس چلنج قهرمانی جهان در کیش، اظهار کرد: به مدت ۳ روز با تیم‌های خارجی در قسمت‌های انفرادی، کاپل تیمی و ۴ نفره اسپید فیت رقابت کردیم و خدا را شکر در این مسابقات موفق شدم به طلای جهان، ۳ نقره و یک برنز جهان برسم. پارسال هم در مسابقات جهانی قرقیزستان قهرمان جهان شدم. خدا را شکر بچه‌ها عملکرد خوبی داشتند و نتایج خوبی گرفتیم.

کاپیتان تیم ملی فیتنس چلنج ایران، درباره سطح کیفی این رقابت‌ها، گفت: همه عنوان‌داران جهان در این رقابت‌ها حاضر شدند و نفرات یک و دوم رنکینگ به این رقابت‌ها آمدند. سطح رقابت ها بسیار خوب بود و ایران نیز به خوبی از عهده میزبانی این مسابقات برآمد. این دوره از نظر امکانات رفاهی نسب به پارسال که در بیشکک برگزار شد خیلی بهتر بود و مسابقات بهتر برگزار شد. باید از زحمات فدراسیون تشکر کنیم.

وی با اشاره به آینده بسیار خوب رشته فیتنس چلنج در ایران و جهان، خاطرنشان کرد: فیتنس چلنج رشته نوپایی است و امیدوارم بیشتر از این‌ها به این رشته بها داده شود چرا که آینده بسیار خوبی در حوزه آقایان و بانوان دارد. فیتنس چلنج رشته بسیار سخت و سنگینی است که از شاخه فیگور جداست. این رشته قرار است وارد بازی‌های آسیایی شود و به نوعی نجات دهنده رشته پرورش اندام باشد که تا سال ۲۰۱۲ در بازی‌های آسیایی بود اما به دلیل دوپینگ‌های متعدد بیرون آمد.

رکورددار امتیازی فیتنس چلنج در جهان، در پایان، گفت: این رشته علاقمندان زیادی در ایران و جهان دارد. فیتنس چلنج در کشور ما واقعا از سطح بالایی برخوردار است و علاقمندان زیادی دارد تا جایی‌که رقابت در ایران کار بسیار سختی است. در جهان نیز ۴۰ کشور این رشته را دنبال می‌کنند و تیم ملی دارند. حریفان اصلی ما کشورهای مثل رومانی، اسلواکی، یونان، مصر و آفریقای جنوبی هستند و کشورهایی مثل روسیه و ژاپن نیز در حال پیشرفت هستند. سطح بچه‌های ما نیز خیلی بالاست و در رده‌های بالای رنکینگ حضور دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha