• دوشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۶
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403070906777
  • خبرنگار : 90111

آنچلوتی: تصمیم داور درست بود/ فاصله با بارسلونا را کم کردیم

آنچلوتی: تصمیم داور درست بود/ فاصله با بارسلونا را کم کردیم

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به حمایت از تصمیم داور دیدار برابر اتلتیکو مادرید برای توقف بازی پرداخت. او از تساوی در داربی مادرید راضی است.

به گزارش ایسنا، جدال حساس اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در هفته هشتم رقابت‌های لالیگا برنده‌ای نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید. به نوشته آس، این بازی حساس دقایقی به خاطر پرتاب اشیاء از سوی تماشاگران متوقف شد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال، به حمایت از تصمیم داور برای توقف چند دقیقه‌ای بازی پرداخت و گفت: به نظرم تصمیم داور درست بود. ما در رختکن بعضی از موارد را اصلاح کردیم و به زمین برگشتیم. هیچکس دوست نداشت بازی متوقف شود اما به نظرم تصمیم داور درست بود.

او درباره تساوی برابر اتلتیکومادرید گفت: این یک رویارویی کاملا متفاوت بود. ما در آستانه کسب پیروزی بودیم. ناراحتیم که در دقایق پایانی پیروزی را از دست دادیم. ما بسیار نزدیک به کسب سه امتیاز بودیم. به هر حال بازی به پایان رسید و باید تلاش را بیشتر کرد. این تساوی می‌تواند در آینده به ما کمک کند؛ هر چند که به سه امتیاز نیاز داشتیم.

آنچلوتی درباره تعویض‌هایی که داشت، گفت: اصلا پشیمان نیستم. بازیکنان خسته بودند و تعویض‌ها به این خاطر بود. من همیشه مثبت فکر می‌کنم. درست است که نتیجه مساوی شد اما فاصله‌ ما با بارسلونایصدرنشین کمتر شد.

سرمربی ایتالیایی درباره اینکه چه اقداماتی باید انجام داد تا آرامش در سکوها بیشتر شود، گفت: من فقط یک مربی‌ام و باید درباره مسائل فنی صحبت کنم. بهتر است افرادی که در این زمینه تجربه بیشتری نسبت به من دارند بهترین تصمیم‌ها را بگیرند.

آنچلوتی در پایان گفت: انتظار داشتم بازی بهتری را به نمایش بگذاریم. البته طبیعی است که همیشه از سرعت لازم برخوردار نبود؛ چرا که فشار بازی‌ها زیاد است و ما هر سه روز باید یک بازی انجام دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha