• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403071007969
  • خبرنگار : 50163

جشن عاطفه‌ها نماد همدلی دانش‌آموزان با نیازمندان

جشن عاطفه‌ها نماد همدلی دانش‌آموزان با نیازمندان

ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: برخی دانش‌آموزان در تامین مایحتاج تحصیلی خود دچار مشکل هستند که جشن عاطفه‌ها گامی در راستای کمک به آنهاست.

علی اسماعیلی امروز (سه‌شنبه ۱۰ مهر ماه) به اشاره به اینکه آیه ۲۷۴ سوره بقره از آیاتی است که اشاره مستقیم به انفاق دارد، اظهار کرد: در این آیه آمده است، کسانی که مال خود را در شب و روز انفاق کنند نهان و آشکارا، آنها را نزد پروردگارشان پاداش نیکو خواهد بود و هرگز از حادثه آینده بیمناک و از امور گذشته اندوهگین نخواهند شد.

وی با بیان اینکه انفاق باعث شادی اهل ایمان می‌شود، بیان کرد: بخشی از جامعه ما در تامین مایحتاج تحصیلی خود دچار مشکل هستند که جشن عاطفه‌ها گامی در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه دانش‌آموزان در این جشن دست به دست هم می‌دهند تا با افتخار هر کسی در حد وسع و توان خود به یاری دانش‌آموزان نیازمند بشتابد، افزود: این اقدام باعث تامین مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند و ترمیم گسست‌های موجود بین آنها می‌شود.

اسماعیلی با توضیح اینکه قرار نیست یک نفر به تنهایی همه مشکلات جامعه را حل کند، ادامه داد: هر کسی براساس توانمندی و بضاعت خود می‌تواند در این مسیر راهگشا باشد.

او با اشاره به اینکه شهادت سیدحسن نصرالله همه ما را متاثر کرد، گفت: غده سرطانی اسرائیل امروز برای جامعه مسلمانان به یک معضل تبدیل شده و در تلاش برای ایجاد گسست و نفاق بین مسلمانان است.

وی توضیح داد: امروز ما می‌توانیم با گرامی‌داشت شهدای والا مقام، تبیین مسیری که آنها حرکت کردند، با ذکر مصائب و مشکلات دانش‌آموزان غزه و لبنان کمک حال جبهه مقاومت باشیم.

او با اشاره به عزم جدی جامعه اسلامی ایران برای حمایت از جبهه مقاومت، افزود: با همت رزمندگان و پشتیبانی مردم ایران و مسلمانان شاهد تجربه جامعه جهانی بدون حضور اسرائیل خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha