• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۷
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 1403071108843
  • خبرنگار : 71480

درحاشیه جلسه دولت

عراقچی: به هر طرف ثالثی که به نفع رژیم صهیونیستی وارد شود، پاسخ سختی می‌دهیم/ به آمریکا پیام دادیم

عراقچی: به هر طرف ثالثی که به نفع رژیم صهیونیستی وارد شود، پاسخ سختی می‌دهیم/ به آمریکا پیام دادیم

وزیر امور خارجه کشورمان با اعلام اینکه بعد از به عملیات وعده صادق ۲ از طریق سفارت سوئیس به آمریکا پیام دادیم که آنها خود را داخل ماجرا نکنند، به هر طرف ثالثی که به نفع رژیم صهیونیستی وارد شود، پاسخ سختی خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، عباس عراقچی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت، اظهار کرد: اقدام جسورانه و شجاعانه نیروهای مسلح را تبریک می‌گویم،  پاسخ بسیار مناسبی به رژیم صهیونیستی به خاطر اقدامات تروریستی آن دادند.

وی تاکید کرد: صرفا از حق دفاع مشروع خود استفاده کردیم و اقدام ما دفاعی بود و در پاسخ به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در ایران و اهداف مربوط به ایران در سایر نقاط بود.

وی با بیان اینکه عملیات‌ دیشب به اهداف خود رسید، تصریح کرد: اهداف ایران نظامی بود و به هیچ هدف غیرنظامی حمله نکردیم. برخلاف رژیم صهیونیستی که به کشتن مردم عادی  عادت دارد، ما اهداف نظامی حمله کردیم و بسیار موفق بوده است.

وزیر خارجه افزود: دیشب با وزرای خارجه مختلفی تماس داشتم یا آنها تماس داشتند. بعد از حمله از طریق سفارت سوئیس به آمریکا پیام دادیم که آنها خود را داخل ماجرا نکنند. به هر طرف ثالثی که به نفع رژیم صهیونیستی وارد شود، پاسخ سختی خواهیم داد. رژیم صهیونیستی هم اگر پاسخی بدهد، پاسخ ما سخت تر خواهد بود. این را دیشب اعلام کردم که آنها مراقب پاسخ بعدی ما باشند.

وی افزود: ۹۰ درصد موشک های ما به اهداف خود رسید و صهویسنیت‌ها نتوانستند آنها را رهگیری کنند. هرکسی فضای خود را در اختیار دشمنان ما قرار دهد، از نظر ما مسئول خواهد بود.

عراقچی درباره تداوم حمایت ایران از حزب الله بیان کرد: سیاست ما حمایت از مقاومت است و ما به این حمایت همه‌جانبه خود ادامه خواهیم داد. مقاومت یک مکتب، گفتمان و آرمان است که به اشخاص وابسته و متکی نیست. شهادت سیدحسن نصرلله خسارت بزرگی است، ولی باعث رشد هرچه بیشتر مقاومت خواهد شد. همانطور که شهادت سیدعباس موسوی موجب شد که حزب الله بزرگ‌تر و وقویتر شود ، خون شهید نصرالله هم همین اثر را خواهد داشت.
انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha