• جمعه / ۱۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403071310157
  • خبرنگار : 50532

حداقل برای مردم آستارا از تیم محبوب فوتبال شهرداری حمایت کنید

حداقل برای مردم آستارا از تیم محبوب فوتبال شهرداری حمایت کنید

ایسنا/گیلان سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا در نشست خبری که با خبرنگاران داشت گلایه‌هایی در زمینه حضور این تیم در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور و بی‌مهری عده‌ای از مسئولان این شهرستان مطرح کرد و گفت: حداقل برای نام آستارا و به خاطر شهر و مردم آستارا از این تیم محبوب حمایت کنید.

یاشین سزاوار روز جمعه ۱۳ مهرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا برای عبور از مشکلات نیازمند حمایت مردم و مسئولان شهرستان است، اظهار کرد: اشتباه کردم برای مسئول و مسئولانی که در آستارا نیاز به رأی داشتند، فعالیت انتخاباتی کردم و اکنون که به کمک آنها برای موفقیت تیم در لیگ دسته یک فوتبال ایران نیازمندیم متاسفانه آن را از تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا دریغ کرده اند.

وی، گفت: من به عشق مردم آستارا و برای اینکه بتوانم پرچم این شهرستان را در فوتبال کشور بالا ببرم در این تیم حضور پیدا کردم ولی وقتی رفتار مسئولان و کسانی که مسئولیت دارند به ورزش کمک کنند را می‌بینم حس پشیمانی به من دست می دهد. سزاوار با اشاره به اینکه تیم شهرداری، هویت فوتبال آستارا است، گفت: در شهرستان آستارا نیز فوتبال‌ پرطرفدارترین ورزش در میان مردم است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا با بیان اینکه اکثر بازیکنان تیم از ابتدای فصل پولی نگرفته‌اند و فقط تعدادی از بازیکنان قسمتی اندک از مبلغ قرارداد خود را که ۲ درصد هم نمی شود، دریافت کرده‌اند، افزود: بازیکن من پول ندارد که برای خود صبحانه بخورد و متاسفانه همچنان شاهد عدم حمایت مسئولان شهرستان از تیم شهرداری بندر آستارا هستیم.

سزاوار، ادامه داد: اگر با من مشکلی دارید بحثی نیست اما حداقل برای نام آستارا و به خاطر شهر و مردم آستارا از این تیم محبوب حمایت کنید.

وی با اشاره به اینکه تیم شهرداری بندر آستارا اکنون در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور بازی می‌کند و این کم امتیازی نیست، اظهار کرد: تیم‌هایی در سطح استان گیلان هستند که در حسرت حضور در لیگ دسته اول فوتبال ایران هستند و باید این موقعیتی که هستیم را قدر بدانیم. سزاوار، تصریح کرد: مالک یا مالکان تیم موظف هستند از تیم حمایت کنند و این در حالی است که اصلاً مشخص نیست این تیم برای شهرداری آستارا است یا بخش خصوصی ولی در هر صورت نیاز به حمایت داریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا با اشاره به اینکه هیچکس از تیم من خبر ندارد، گفت: از عوامل فنی تیم شهرداری آستارا هیچ کدام مبلغی از قرارداد خود را دریافت نکردند و این خجالت آور است.

سزاوار با تاکید بر اینکه اگر کارت بازیکنان جدید صادر شود و شرایط تیم بهتر و تیم به تعیین تکلیف نهایی برسد با تیم شهرداری آستارا ادامه همکاری خواهم داشت، افزود: در صورت عدم تعیین تکلیف، هیچ فعالیتی در این تیم نخواهم داشت.

به گزارش ایسنا، شهرداری آستارا با تنها یک امتیاز از پنج بازی، در انتهای جدول لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد. این تیم با مشکلات زیادی از جمله مالی و کمبود بازیکن مواجه است. در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور ۱۸ تیم حضور دارند که پس از انجام بازی های رفت و برگشت، تیم‌های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را برای سال ۱۴۰۴ کسب خواهند کرد. تیم های فوتبال شهرداری بندر آستارا و داماش گیلان نمایندگان استان گیلان در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha