• جمعه / ۱۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403071310195
  • خبرنگار : 50589

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال از راه رسید/ نبرد شمالی‌ها در قائمشهر

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال از راه رسید/ نبرد شمالی‌ها در قائمشهر
تماشاگران پرشور مازندرانی در ورزشگاه شهید وطنی

هفته هفتم لیگ‌ برتر فوتبال ایران امروز (جمعه) با برگزاری چهار دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، هفته هفتم لیگ‌ برتر فوتبال ایران امروز (جمعه) با برگزاری چهار دیدار آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت. در روز نخست این هفته، مس رفسنجان از شمس‌آذر قزوین پذیرایی می‌کند، ملوان مهمان نساجی است و خیبر خرم‌آباد و ذوب‌آهن به ترتیب مقابل گل‌گهر و آلومینیوم صف‌آرایی خواهند کرد.

مس رفسنجان - شمس‌آذر قزوین

ساعت ۱۸، ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

مس رفسنجان و شمس‌آذر قزوین برای بهبود شرایطشان در لیگ‌ برتر نیازمند پیروزی‌اند. شاگردان محرم نویدکیا هفته گذشته در یزد باخت غیرمنتظره‌ای را مقابل چادرملو متحمل شدند. آنها در این فصل تاکنون تنها یک پیروزی داشته‌اند و در بازی خانگی جمعه بی‌صبرانه به دنبال کسب دومین بردشان هستند. در نقطه مقابل شمس‌آذر جزو سه تیم لیگ برتری است که در این فصل هنوز رنگ پیروزی را ندیده. شاگردان سعید دقیقی هم شرایط چندان جالبی ندارند و باید دید آیا امروز موفق به کسب اولین سه امتیاز این فصل خود خواهند شد یا نه.

دو تیم تاکنون دو بار در تاریخ لیگ‌ برتر به مصاف هم رفته‌اند که یک بار قزوینی‌ها موفق به کسب پیروزی شده‌اند و یک بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

وضعیت در جدول: مس رفسنجان با ۵ امتیاز دوازدهم است و شمس‌آذر با ۳ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارد.

نساجی - ملوان بندرانزلی

ساعت ۱۸:۱۵، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

تقابل شمالی‌ها اهمیت ویژه‌ای برای پایین و بالای جدول دارد. نساجی در سیاهه تیم‌های بدون برد فصل جدید قرار دارد. ملوان اما تیمی است که این فصل موفق به کسب نتایج خوبی شده است و در حال حاضر در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد. شاگردان مازیار زارع برای حفظ رتبه‌شان ناچار به کسب پیروزی‌اند و باید دید می‌توانند در این بازی خارج از خانه برنده شوند یا نه.

دو تیم چهار بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که نساجی هیچگاه نتوانسته در داربی لیگ برتری شمال به پیروزی برسد و سهم ملوان سه برد بوده و یک بازی هم مساوی شده و باید دید شاگردان الهامی با شکست طلسم داربی شمال موفق به کسب اولین سه امتیاز فصل هم خواهند شد یا نه.

وضعیت در جدول: نساجی با سه امتیاز چهاردهم است و ملوان با ۱۳ امتیاز در رده دوم جای دارد.

خیبر خرم‌آباد - گل‌گهر

ساعت ۱۸:۳۰، ورزشگاه تختی خرم‌آباد

خیبر خرم‌آباد در دومین تجربه سرمربیگری مرد برزیلی به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت. خیبر خرم‌آباد نخستین تیمی است که سرمربی‌اش، رضا مهاجری، را تغییر داده است. آنها سکان هدایت خود را به مارکو اورلیو، مربی برزیلی، سپرده‌اند. تیم لرستانی این فصل تنها در هفته اول برابر هوادار موفق به کسب برد شد و باید دید در بازی خانگی فردا موفق به کسب سه امتیاز و بهبود شرایطش خواهد شد یا نه.

گل‌گهر سیرجان نیز با کسب دو تساوی بدون گل برابر مس رفسنجان و هوادار از بالای جدول فاصله گرفته و در این مسابقه برای عقب‌نماندن از دیگر تیم‌ها نیازمند کسب سه امتیاز است. تیم مهدی تارتار موفق به گلزنی پس از دو مسابقه و برد بازی فردای خود می‌شود؟

دو تیم چهار بار در لیگ آزادگان به مصاف هم رفتند که تیم سیرجانی موفق به کسب دو برد شده و دو بازی هم مساوی شده است.

وضعیت در جدول: خیبر با ۵ امتیاز سیزدهم است و گل‌گهر با ۸ امتیاز در رده ششم قرار دارد.

ذوب‌آهن - آلومینیوم اراک

ساعت ۱۸:۳۰، ورزشگاه فولادشهر

ذوب‌آهن هفته گذشته نخستین شکست فصلش را در اهواز برابر فولاد تجربه کرد. آنها حالا در خانه به دنبال بازگشت به روند امتیازگیری هستند. گاندوها می‌توانند اولین پیروزی خانگی فصلشان را کسب کنند و خود را از میانه‌های جدول به سمت بالانشینی برسانند؟

در نقطه مقابل آلومینیوم هفته گذشته نخستین برد فصل را از آن خود کرد تا مجتبی حسینی به حاشیه امنیت برسد. سبزپوشان اراکی برای تداوم روند روبه‌رشدشان ملزم به کسب نتیجه در اصفهان هستند. از هشت بازی برگزارشده بین دو تیم، گاندوها موفق به کسب سه برد شده‌اند و پنج بازی هم مساوی شده تا ایرالکو رنگ برد برابر گاندوهای اصفهانی را ندیده باشد و باید دید این بار این طلسم برای تیم اراکی شکسته خواهد شد یا نه.

وضعیت در جدول: ذوب آهن با ۷ امتیاز هشتم است و آلومینیوم با ۶ امتیاز در رده دهم قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha