• جمعه / ۱۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403071310283
  • خبرنگار : 71299

امام جمعه ایلام:

شخصیت مجاهد شهید نصرالله برای آزادگان جهان قابل تکریم بود

شخصیت مجاهد شهید نصرالله برای آزادگان جهان قابل تکریم بود

ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: ولایتمداری و ولایت‌پذیری رمز پیروزی در مقابل دشمنان نظام و اسلام است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «اله‌نور کریمی‌تبار» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ایلام با تسلیت شهادت شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و سردار نیلفروشان فرمانده رشید و مستشار نظامی سپاه در لبنان، اظهار کرد: شهید سیدحسن نصرالله شخصیتی بود که برای انسان‌های مجاهد، مسلمانان و آزادگان جهان قابل تکریم و تعظیم بود.

وی با بیان اینکه شهید سیدحسن نصرالله شخصیتی ولایتمدار بود که در راه سیدالشهدا (ع) قدم بر می‌داشت، خاطرنشان کرد: وصیت مهم شهید سیدحسن نصرالله این بود که برای خیر دنیا و آخرت، ایمانتان به رهبر معظم انقلاب اسلامی قوی و محکم باشد و در تحقق این توصیه، شهید سیدحسن نصرالله با موضع‌گیری قاطع خود در زمان حیات، در مقابل تهدیدهای آمریکا و اسرائیل برای تهاجم جمهوری اسلامی، تصمیم آنان را نقش بر آب کرد.

امام جمعه ایلام یادآور شد: سیدحسن نصرالله گفت که اگر هزار بار ما را بکشند، پیکر ما را آتش بزنند و خاکستر ما را بر باد دهند، دست از یاری جمهوری اسلامی و دفاع از اسلام بر نمی‌داریم و این معنای ولایتمداری است و نشان داد که معنای شیعه بودن علی‌بن‌ابیطالب (ع) چه هست و در راه دفاع از مردم مظلوم غزه وارد میدان شد و نشان داد که شیعه علی‌بن‌ابیطالب (ع) یاور مظلومان جهان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کریمی‌تبار با بیان اینکه راه مبارک مجاهدت سیدحسن نصرالله در مبارزه با آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی غاصب ادامه خواهد یافت، ادامه داد: ما در مقابل دشمنی قرار گرفته‌ایم که با تبلیغات دروغین خود، چنگ و دندان را برای مرعوب کردن مسلمانان نشان می‌داد و امروز مورد خشم و نفرت اسلام، مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان قرار دارد.

وی بیان کرد: صهیونیست‌ها با کمک استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهان‌خوار، سرزمین فلسطین را غصب کردند و امروز با تکیه بر سلاح‌های کشتار جمعی، کودکان و زنان را کشته و نسل کشی می‌کنند اما بدانند که قدرت رویارویی با مجاهدان اسلام را که تشنه شهادت هستند را نخواهند داشت.

امام جمعه ایلام با اشاره به اجرای عملیات‌های وعده صادق یک و ۲ دلاور مردان غیور سپاه اسلام، گفت: در اجرای این ۲ عملیات گوشه‌ای از قدرت سپاه و رزمندگان اسلام به رژیم صهیونیستی و حامیان آن نشان داده شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کریمی‌تبار با تأکید بر اینکه اعتماد به آمریکا و اذناب آن خسارت‌های جبران‌ناپذیری دارد، افزود: مسئولان ما گوش به فرمان ولی فقیه زمان و رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند که فرمودند عملیات وعده صادق ۲ کمترین مجازات برای جنایت های حیرت‌آور رژیم صهیونیستی بود و در انجام وظیفه خود، نه تعلل می‌کنیم و نه شتاب‌زده می‌شویم و آنچه لازم است در وقت خود انجام می‌شود.

ایشان با بیان اینکه در عملیات وعده صادق ۲ رژیم غاصب صهیونیستی قدرت عکس‌العمل نداشت و موشک‌های ما بر اهداف نظامی و امنیتی این رژیم فرود آمد، افزود: رژیم کودک‌کش صهیونیستی غیرنظامیان را مورد تهاجم قرار می‌دهد و کودک‌کشی و نسل‌کشی می‌کند، اما موشک‌های ایران اسلامی اهداف نظامی و امنیتی را هدف قرار داد و این در صورتی است که با همه حمایت‌ها و کمک‌های حامیانشان، نتواستند موشک‌های سپاه اسلام را رهگیری کنند.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه مردم دنیا امروز از تبلیغات، فریب و نیرنگ رژیم صهیونیستی آگاه شده‌اند، افزود: این رژیم غاصب یک سال است که مردم مظلوم غزه و فلسطین را می‌کشد اما به هیچ کدام از اهدافش نرسیده است و نتوانسته اسرای خود را آزاد و حماس را نابود کند و یا مردم ساکن غزه را آواره و به تصرف خود درآورد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کریمی‌تبار بیان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی برای قدرت‌نمایی وارد جنگ با حزب‌الله شد و این در حالی است که حزب‌الله نخستین گروهی بود که طعم تلخ شکست را بر آن‌ها چشاند، آنها فکر می‌کردند با عملیات شیطنت‌آمیز و با شهادت دبیرکل حزب‌الله می‌توانند به اهداف شوم خود برسند اما حزب‌الله قوی، مقتدر و انقلابی در کوتاه‌ترین زمان ممکن شبکه فرماندهی خود را ترمیم کرد و در صحنه عمل در برابر تهاجم ارتش رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده و آن‌ها را وادار به عقب‌نشینی کرد.
امام جمعه ایلام در پایان با گرامیداشت هفته انتظامی و فراجا، خاطرنشان کرد: کارکنان و نیروهای فراجا از جان و مال خود برای تأمین امنیت و آرامش جامعه مایه می‌گذارند تا امنیت جامعه تأمین شود و باید قدردان تلاش و رشادت‌های این حافظان امنیت و جانفشان بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha