• شنبه / ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۰۰:۱۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403071410399
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

گاریدو رد داد/ کاپیتان سابق استقلال محروم شد!

گاریدو رد داد/ کاپیتان سابق استقلال محروم شد!

ورزش ایران و جهان روز جمعه با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا،  سرمربی تیم کاراته امید بانوان ایران و مربی تیم های ملی کاراته نوجوانان و جوانان به دلیل درگیری فیزیکی از تیم ملی اخراج شدند.

شب گذشته (پنج شنبه) ستاره موسوی سرمربی تیم کاراته امید بانوان ایران و ریحانه نصیری مربی تیم های ملی نوجوانان و جوانان که در حال آماده سازی تیم های خود برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان هستند، در ورزشگاه کبکانیان تهران درگیری لفظی و فیزیکی پیدا کردند.

محمود فکری تا اطلاع ثانوی محروم شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دستور موقتی صادر کرد.

طبق دستور موقت صادره از سوی کمیته انضباطی، محمود فکری سرمربی تیم مس شهر بابک به دلیل اظهارات خود در کنفرانس خبری و نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم خود محروم است.

ستاره‌هایی که در المپیک لس‌آنجلس می‌بینید

تعدادی از ورزشکاران که خود را در المپیک ۲۰۲۴ پاریس به عنوان ستاره به ورزش جهان معرفی کردند احتمالا دوباره در المپیک لس‌آنجلس به چشم خواهند آمد.

مینو مداح: برای ادامه کار منتظر جلسه با رییس فدراسیون تکواندو هستم

سرمربی موفق تیم ملی تکواندوی بانوان، گفت: برای تصمیم‌گیری درباره ادامه حضورم در تیم ملی منتظر برگزاری جلسه با مسئولان فدراسیون تکواندو هستم.

مینو مداح در گفتگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا پس از کسب نتایج درخشان تکواندوی بانوان ایران در المپیک پاریس، کماکان قرار است به عنوان سرمربی تیم ملی ادامه بدهد یا خیر، اظهار کرد: بعد از پایان المپیک پاریس و بازگشت به ایران تاکنون جلسه‌ای در اینباره برگزار نشده است. با توجه به اینکه فعلا رویداد خاصی در پیش نیست، فدراسیون در اینباره جلسه‌ای را تاکنون برگزار نکرده است.

خداحافظی فرانک پرتوآذر از مسابقات داخل ایران

فرانک پرتوآذر تصمیم گرفت دیگر در مسابقات داخلی دوچرخه‌سواری کوهستان شرکت نکند.

فرانک پرتوآذر دلیل این تصمیم خود را ایجاد فرصت برای ورزشکاران جوان‌تر و تمرکز بر رقابت‌های بین‌المللی عنوان کرد.

حذف رضا علیپور از جام جهانی سنگ‌نوردی

نمایندگان سنگ‌نوردی ایران از صعود به مرحله نهایی جام جهانی سنگ‌نوردی بازماندند.

مرحله مقدماتی جام جهانی سنگ‌نوردی در ماده سرعت امروز (جمعه، سیزدهم مهر) با حضور ۵۵ ورزشکار به میزبانی کره‌جنوبی برگزار شد.

ترک نشست خبری توسط گاریدو در واکنش به یک سوال

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش به دنبال برد مقابل چادرملو خواهد بود.

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ فردا (شنبه) در ورزشگاه تختی تهران میزبان چادرملو اردکان است. خوان کارلوس گاریدو عصر امروز (جمعه) در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: این بازی مثل همیشه برای ما یک بازی مهم است و هدف اصلی ما پیروزی در این بازی است. ما می‌دانیم بازی‌های لیگ سختی‌های خودشان را دارند. مهم این است که تیم ما عالی باشد تا برنده باشیم. فردا با انگیزه بازی می‌کنیم چون می‌خواهیم در بازی پیروز باشیم.

نتایج هفته هفتم لیگ برتر/ ملوان صدرنشین لیگ شد

در هفته هفتم لیگ برتر و در مهم ترین بازی امروز جمعه، ملوان مقابل نساجی به تساوی یک بر یک رسید تا موقتا صدرنشین لیگ شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha