• شنبه / ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403071410658
  • خبرنگار : 71610

تمجید حماس از بیانات رهبر معظم انقلاب در «جمعه نصر»

تمجید حماس از بیانات رهبر معظم انقلاب در «جمعه نصر»

جنبش حماس از سخنان مقام معظم رهبری (دام ظله) در جریان نماز جمعه تمجید و بر اهمیت مواضع حمایتی و ابعاد سیاسی و میدانی ایشان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، «محمود مرداوی» از رهبران جنبش حماس در گفت‌وگو با شبکه «الاقصی» در این باره اظهار کرد: ما آنچه را در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بیان شد و بر حمایت و موضع قاطع ایران در قبال ملت فلسطین و لبنان و پروژه مقاومت در برابر اشغالگری تاکید کردند، ارج می‌نهیم.

وی گفت: بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه تلاش‌های فراوان و اقدامات قهرمانانه ایران در حمایت از مساله فلسطین بیان شد که آخرین مورد آن حمله موشکی بزرگ بود که عمق رژیم اشغالگر را هدف قرار داد.

مرداوی ادامه داد: ما بر اهمیت این مواضع حمایتی و ابعاد سیاسی و میدانی این مواضع تاکید می‌کنیم. این مواضع از پایداری ملت فلسطین و لبنان در مقابل تجاوزات به ویژه در سایه فشارهای بین‌المللی و سوگیری قدرت‌های شیطانی بزرگ نسبت به اشغالگری حمایت می‌کند.

این مقام حماس ادامه داد: حملات ایران علیه رژیم اشغالگر گامی مهم و محوری در پرتو تشدید تجاوز و جنگ نسل‌کشی این رژیم است؛ چراکه این حملات غرور نتانیاهو را از بین برد که فکر می‌کرد می‌تواند با ترور رهبران و فرماندهان در فلسطین و لبنان نیروهای مقاومت را متوقف کند.

جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ به عنوان جمعه نصر در تاریخ ایران ثبت شد؛ در نماز عبادی - سیاسی ظهر جمعه ۱۳ مهر تهران به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای جمع بیشماری از نمازگزاران سراسر کشور در مصلای امام خمینی(ره) و کیلومترها از خیابان‌های اطراف آن حضور داشتند.

رهبر انقلاب اسلامی ایران در «جمعه نصر» تاکید کردند: اقدام نیروهای مسلح ما کمترین مجازات برای رژیم غاصب صهیونی در برابر جنایت‌های حیرت‌آور آن رژیم خون‌آشام، گرگ‌صفت و سگ هار آمریکا در منطقه بود.

ایشان افزودند: جمهوری اسلامی هر وظیفه‌ای در این زمینه داشته باشد با قدرت و صلابت و قاطعیت انجام  خواهد داد، ما در انجام این وظیفه نه تعلل و کوتاهی می‌کنیم نه دچار شتابزدگی می‌شویم.

رهبر انقلاب همچنین تاکید کردند: هیچ‌کس حق ندارد به ملت لبنان و حزب‌الله لبنان درباره کمک به مردم مظلوم غزه و حمایت از قیام ملت فلسطین اعتراض کند. عزاداری ما به معنی افسردگی و پریشانی و نومیدی نیست بلکه از جنس عزاداری برای سید الشهداء حسین بن علی علیهما السلام است یعنی زنده کننده و درس دهنده و انگیزه‌بخش و امیدآفرین است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha