• شنبه / ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۲۰:۲۸
  • دسته‌بندی: ویدیوی ورزشی
  • کد خبر: 1403071411209
  • خبرنگار : 30196

گاریدو: برای من بازی کوچک وجود ندارد/ می‌دانستیم چطور به چادرملو گل بزنیم

گاریدو: برای من بازی کوچک وجود ندارد/ می‌دانستیم چطور به چادرملو گل بزنیم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید اگر تیمش نتیجه نگیرد، این موضوع را می‌پذیرد.

به گزارش ایسنا، پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال امشب (شنبه) با نتیجه یک بر صفر چادرملو را شکست داد و موقتا به صدر جدول رده‌بندی رسید. خوان کارلوس گاریدو، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: نتیجه چیزی است که در بازی‌ها تعیین‌کننده است. اگر خوب نتیجه نگیریم، می‌پذیریم. ما متوجه این موضوع هستیم که در بازی‌های حرفه‌ای چیزی که ارزش دارد بردن است و خوشحالیم که بردیم. بازی کوچک و ساده‌ای برای ما نبود.

او ادامه داد: می‌دانیم که باید صد در صد تلاش‌مان را بکنیم. در زمین مطمئناً دشواری‌هایی وجود دارد چون هر تیمی که مقابل پرسپولیس بازی می‌کند بهترین بازی فصلش را انجام می‌دهد. بازیکنان ما این موضوع را می‌دانند و وقتی در زمین بازی می‌کنند می‌دانند که لباس پرسپولیس تن‌شان هست و باید بیشتر از حریف بجنگند و شور و اشتیاق بیشتری برای بردن داشته باشند.

گاریدو گفت: چادرملو تیم سرسخت وپیچیده‌ای بود که خیلی خوب کار و پرس می‌کرد و ضربات ایستگاهی خوبی می‌زد. قبل از مسابقه این موضوع را می‌دانستیم که بازی سختی داریم، در ادامه تیم ما خوب کار کرد و کم‌کم کنترل بازی را در اختیار گرفتیم. در نیمه اول سه موقعیت گل و یک موقعیت تک‌به تک داشتیم. در نیمه اول راه‌مان را می‌دانستیم که چطور بازی کنیم.

سرمربی پرسپولیس بیان کرد: در نیمه دوم هم کنعانی زادگان مصدوم شد و تغییراتی در ترکیب داشتیم و می‌دانستیم که توپ بیشتری را باید به محوطه جریمه حریف برسانیم. می‌دانستیم روی همین روشی که به گل رسیدیم، می‌توانیم گل بزنیم. روی سانتر و توپ‌های دوم می‌توانستیم به گل برسیم. می‌دانستیم که حریف در دقایق آخر عقب می‌نشیند و ما باید بازیکنان بیشتری در منطقه جلو داشته باشیم. امروز با صبر و شور و علاقه بیشتری بازی کردیم و در دقایق آخر بازی بیشتر علاقه داشتیم که بازی را ببریم و مستحق این برد بودیم. برای من بازی کوچک وجود ندارد. امروز باید همه‌ ما خوشحال باشیم و برد را جشن بگیریم چون برای ما خیلی مهم است. همه ما امروز خوشحال و از عملکرد و رفتارمان در زمین راضی هستیم.

ادامه دارد...

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha