• یکشنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۸
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403071511374
  • خبرنگار : 71516

نماینده حزب‌الله: مقاومت ثابت‌قدم و منتظر نیروهای اسرائیلی در میدان است

نماینده حزب‌الله: مقاومت ثابت‌قدم و منتظر نیروهای اسرائیلی در میدان است

نماینده حزب‌الله لبنان در پارلمان این کشور تأکید کرد، مقاومت ثابت قدم و منتظر نیروهای اسرائیلی در میدان است.

به گزارش ایسنا، «حسین الحاج حسن» نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان گفت: غرور و لجاجت اسرائیل و حمایت کامل نظامی و سیاسی آمریکا از تل‌آویو دو دلیل اصلی عدم توقف جنگ در ماه‌های گذشته است. آمریکا حرفی می‌زند و برعکس آن عمل می‌کند. آمریکا اخیرا ۲.۷ میلیون دلار مهمات به اسرائیل داد بعد می‌گوید خواهان توقف جنگ است!

وی به الجزیره گفت: پذیرش رویکرد و موضع اسرائیل از سوی آمریکا و ضعف نهادهای بین‌المللی و منطقه‌ای، دلیلی برای عدم دستیابی به آتش بس چه در غزه و چه در لبنان است.

وی تأکید کرد: دولت لبنان با تمام رهبران رسمی خود درباره مخالفت با تجاوز و حمایت از آتش‌بس اجماع دارند. اما بدون حمایت عربی، اسلامی و بین‌المللی تلاش لبنان به تنهایی جواب نمی‌دهد. این ضعف موضع لبنان نیست بلکه به دلیل حمایت بین‌المللی از اسرائیل است.

حسین الحاج حسن در خصوص جدا کردن جبهه‌ها گفت: موضع رسمی لبنان پذیرش پیشنهادی بود که برای توقف جنگ و جداسازی جبهه‌ها مطرح شده بود، اما رژیم اشغالگر علیرغم اعلام قبول این پیشنهاد از سوی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، به آن پایبند نبود. اولویت کنونی آتش‌بس است. بقیه مسائل را بعدا می‌توان بررسی کرد.

الحاج حسن درباره سرنوشت «هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان که گفته می‌شود در حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت هدف قرار گرفته، گفت حرفی در این باره ندارد که بزند و این حزب بیانیه رسمی را در این خصوص در زمان لازم صادر می‌کند.

وی تأکید کرد: نیروهای حزب‌الله مقابل تلاش‌های رژیم اشغالگر برای نفوذ به خاک لبنان می‌ایستند و تانک‌ها و خودروهای آن‌ها را منهدم کرده و سربازانشان را در مارون الراس، العدیسه و دیگر مناطق مرزی به هلاکت می‌رسانند و این چیزی است که خود دشمن به آن اعتراف کرده است.

الحاج حسن گفت: مقاومت همچنان به حملات موشکی خود علیه پایگاه‌های دشمن و تأسیسات نظامی و شهرک‌های آن ادامه می‌دهد. این نشان می‌دهد اسرائیل در صحبت‌های خود از نابود کردن امکانات و توانمندی‌های حزب‌الله اغراق می‌کند. مقاومت ثابت قدم و استوار و منتظر دشمن در میدان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha