• دوشنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۱
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403071612856
  • خبرنگار : 71496

جلسه غیرمنتظره نتانیاهو با کابینه؛ کشتار مردم فلسطین با نام «جنگ رستاخیز»

جلسه غیرمنتظره نتانیاهو با کابینه؛ کشتار مردم فلسطین با نام «جنگ رستاخیز»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اولین سالگرد عملیات طوفان الاقصی از وزرای کابینه‌اش خواست نام جنگ علیه غزه از «شمشیرهای آهنین» به «جنگ رستاخیز» تغییر کند.

به گزارش ایسنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه و در اولین سالروز عملیات طوفان الاقصی اعضای کابینه را برای یک «جلسه توجیهی امنیتی» فراخواند.

او همچنین مدعی شد که «جنگ را زمانی متوقف خواهیم کرد که تمامی اهدافی که تعیین کردیم، محقق شوند و اطمینان یابیم حملاتی همانند هفت اکتبر هرگز تکرار نخواهند شد».

وبگاه عبری یدیعوت آحارونوت به نقل از نتانیاهو گزارش کرد: «از هفت اکتبر وارد جنگی برای موجودیت خود شدیم، از وزرا می‌خواهم نام آن از شمشیرهای آهنین به جنگ رستاخیز تغییر کند.»

نتانیاهو در ادامه گفت: «یک سال قبل حماس به ما حمله کرد و از آن روز ما در جنگی وجودی حملات علیه هفت جبهه را آغاز کردیم».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: «به دشمن حمله کردیم و تمام توان آن را از بین بردیم و به انجام ماموریت ادامه خواهیم داد».

او در ادامه نیز باز هم مدعی شد: «ضدحمله ما به دشمنانمان در محور شرارت، شرط اصلی تامین آینده و تضمین امنیت ماست و اسرائیل برای تغییر شرایط امنیتی منطقه تلاش می‌کند».

این ادعاهای نتانیاهو در حالی عنوان شده که رژیم صهیونیستی به هیچ‌کدام از اهداف خود از حمله نابودی حماس، آزادی اسرا و رفع تهدید از سرزمین‌های اشغالی نرسیده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۷-۱۶ ۱۷:۰۳

حتی اگر یک صهیونیست در جهان وجود داشته باشد جهان روی آرامش را نخواهد دید تا زمانی که او نیز بمیرد طوفان الاقصی دست این جنایت کاران را رو کرد اینها شمشیرهای آهنین را برای کشتار انسانها ذخیره کرده بوده اند.

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۱۷ ۰۰:۰۷

خدا رو شکر که ترامپ نامرد قرمساق رییس جمهور آمریکا نیست ....

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۱۷ ۰۰:۰۹

دستان لرزانت خود گویای همه چیز است تو به تمام اهدافت رسیدی و دیگه هیچ حمله ای متوجه شما نیست (یه ضرب المثل هست که میگه دوتومن بده اش به همین خیال باش)سگ کثیف نایودیتان نزدیکه ان شاالله

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۱۷ ۰۰:۱۵

اسم را عوض کنید خر همان خر است پالونش عوض میشه هر کاری کنید پایان اسراییل فرا رسیده است همی دنیا فهمیدند ک سگ وحشی را شناختن بر گردین بروید انگلیس یا آمریکا ی شهر بنام اسرائیل درست کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۱۷ ۰۰:۲۰

جنگ آغاز پایان اسرائیل نامگذاری کن

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۱۷ ۰۰:۳۶

آیا کسی نیست که نتانیاهو کثیف وگالانت بزدل واسمتوریچ وتومرباروبن گویر ودیگرکابینه منتصب به این رژیم کودک کش وجعلی صهیونیستی نامشروع واَشغالگر نابود کندتاامنیت به منطقه آسیا وخاورمیانه برگردد؟؟

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۱۷ ۰۰:۵۹

سوال من ازکشورهای مسلمان ومقتدرچون ایران، یمن،عراق،سوریه، لبنان وغیره که طرفدار مظلوم هستند،ازمخفیگاه وجلسات متداول این نتانیاهو قاتل وکابینه جعلی وکودک کش ونامشروع صهیونیستی خبرندارندکه آن را بمباران ونابود کنند؟؟؟

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۱۷ ۰۱:۲۲

خجالت‌هم‌چیز‌خیلی‌خوبی‌‌ یک‌سال‌است‌کشورت‌با‌ یک‌گردان‌ازمقاوت‌میجنگد وهنوز‌مقاومت‌شجاانه‌ موشک‌شلیک‌میکند‌ مردک‌دیوانه‌روانی‌‌ اگر‌جرعت‌پدرت‌داری‌به ایران‌چپ‌نگاه‌کن فکر‌نکنم‌که‌پدر‌داری

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۱۷ ۰۱:۳۸

مرگ بر نتانیاهو ورژیم صهیونیستی وحامیانش

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۱۷ ۰۱:۴۰

سازمان اطلاعات مرکزی ایران قهرمان خواهشمندم مخفیگاه وهمچنین جلسات این جنایتکارنتانیاهووکابینه جعلی ونامشروع صهیونیستی رارهگیری ودراسرع وقت نابودکنید.

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۱۷ ۰۱:۵۲

اسرائیل زورش به آدم‌های بی دفاع میرسه! از کشورهای که قدرت دارن مثل سگ میترسه

avatar

نتانیاهو پایان عمر صهیون را امضاء کرد با نام رستاخیز شما بدرک واصل میشوید ودر جهنم خدا بر می خیزید

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۱۷ ۰۳:۱۸

نتانیاهو مثل هیتلر و صدام و ووو فردی روانی و درگیر ذهنی خراب جنگ طلب و افکاری بس خونریزی کشتار و چبسا منطقه را منظور کل کشورهای خاور میانه را به جنگ ویرانی کشتار سوق دهد اگر جلوی صدام را همان اول می‌گرفتند اینقدر کشتار جنایت خرابی ببار نمی آمد عبرت

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۱۷ ۰۴:۰۴

وقتی اونها نه به بندگی نه خدا نه انسانیت اهمیتی نمیدن هر جنایتی رو با اسمهای پوشالی وفریبکارانه ودروغ پردازیها میپوشانند اونها سالهاست دارن به افکار پوچ خودشون اسم یهودیها رو خراب میکنند یهودیها باید برعلیه اونها قیام کنند...

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۱۷ ۰۵:۵۰

تابحال دیدید روباه با کبوتر رفاقت کند. قضیه دوستی روباه پیر استعمارگر انگلیس با کشورهای مسلمان دقیقا همین قضیه است او بدنبال غفلت مسلمانان و کشورهای اسلامی است تا آنها رابدوشد و خودشان هم نفهمند.

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۱۷ ۰۶:۲۳

خوبه یکی نیست به آن آدم کشها معنی رستاخیز رایاد بده تاابروی رستاخیز رانبرند

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۱۷ ۰۶:۴۲

خاک بر سرت با این تفکرات چه غلطی کردی طی این یک سال با همکاری کشورهای اروپایی و غربی

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۱۷ ۰۷:۰۸

یهودیان تل‌آویو و حیفا را ترک کند و به اروپا و آمریکا باز گردند. این سرزمین متعلق به آنها نیست.

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۱۷ ۰۷:۰۸

استعمار پیر نطفه مولد خبیث و نامشروع خود اسراییل را به قصد سلطه در اوردن ملت های منطقه در دهه ۱۹۴۰ بست و هم اکنون به فضل الهی چهره واقعی این رژیم کودک کش برای جهانیان اشکار شده و زوال آن نزدیک است.

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۱۷ ۰۷:۰۹

جنگ رستاخیز؛ عجب اسم با مسمایی!!! جنگ رستاخیز یعنی جنگی که قرار است خداوند انتقام ملت مظلوم فلسطین را از رژیم ظالم و سرکش اسرائیل بگیرد!!!

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۱۷ ۰۷:۴۱

آره ادامه بده تا جونت در بیاد . حالا که کل مسلمانان واقعی دنیا متحد شدند مطمئنم کارت ساخته است . خانه عنکبوتی بیش نبودی و نیستی. روزی رو می بینم که خود اسرائیلی ها تو رو می کشند.

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۱۷ ۰۸:۴۳

خیلی بیشعوری تشریف داری

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۱۷ ۱۲:۵۶

جنگ رستاخیز را جبهه مقاومت رقم خواهند زد و کفار حربی اسراییلی را نابود خواهند کرد و این جنگ تا آزادی قدس و فلسطین از دست شیاطین ادامه خواهد داشت ,‌

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۱۷ ۱۷:۵۶

مرگ برآمریکا ی جنایتکاروسگ هارش اسرائیل زنجیری که چون خیلی هارشده باید زنجیربشه توسط صاحب اصلیش بایدن بی شرف

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۱۷ ۲۱:۲۱

لعنت بر صهیونیست