• دوشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403073023262
  • خبرنگار : 71588

تداوم حملات مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها

تداوم حملات مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها

مقاومت اسلامی لبنان امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای از هدف قرار دادن مواضع و محل تجمع نظامیان رژیم اشغالگر در تعدادی از مقرها و شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی لبنان امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مجاهدین مقاومت اسلامی ساعت ۸:۳۰ صبح به وقت محلی در راستای حمایت از مردم ثابت‌قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در دفاع از لبنان و مردمش، پادگان «کیلع» در جولان اشغالی را با تعداد زیادی موشک هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد که مجاهدین مقاومت اسلامی ساعت ۸:۱۵ صبح به وقت محلی در راستای حمایت از مردم ثابت‌قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در دفاع از لبنان و مردمش، محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در اطراف شرقی شهرک «مرکبا» را با تعداد زیادی موشک هدف قرار دادند.

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که چندین موشک در شهرک «اییلیت هشاحر» واقع در الجلیل الاعلی سقوط کرده و تیم‌های نجات به محل حادثه آمدند.

این شبکه عبری همچنین گزارش داد که براساس گزارش‌های اولیه، پس از اصابت چند موشک از سوی خاک لبنان به سمت شهرک «اییلیت هشاحر» چندین تن زخمی شدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از شلیک موشک‌های بالستیک به سمت شمال اراضی اشغالی خبر دادند.

از سوی دیگر، حزب‌الله لبنان اعلام کرد برای سومین بار محل تجمع نظامیان دشمن صهیونیست در اطراف شرقی شهرک مرکبا را هدف قرار داده و شماری از نظامیان صهیونیست درپی این حمله کشته و زخمی شدند.

حزب الله لبنان اعلام کرد که در راستای حمایت و پشتیبانی از غزه و دفاع از لبنان و مردم آن شهرک «معالوت ترشیحا» را با موشک هدف قرار داد.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر به گمان اینکه می‌تواند قدرت نظامی حزب‌الله را تضعیف کند، حملات تجاوزکارانه گسترده خود به مناطقی در جنوب و شرق لبنان را آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه دارد.

حزب‌الله لبنان نیز در واکنش به این جنایات، حملات متعددی را به نقاط مختلف اراضی فلسطین اشغالی انجام داده است. این حملات منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
امروز ۱۵:۳۵

دم بچه های مقاومت لبنان گرم دیدید سامانه تاد نیز بلوف بیش نبود مرگ بر نتان یابو واربابش یک یا حسین یک یا علی تا محو بایدن وبی بی