• دوشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403073023278
  • خبرنگار : 50976

مدیر مرکز تخصصی تربیت مبلغ آمریکای لاتین:

جریان نفوذ از قدرت رسانه برای رسیدن به هدف استفاده می‌کند

جریان نفوذ از قدرت رسانه برای رسیدن به هدف استفاده می‌کند

ایسنا/فارس مدیر مرکز تخصصی تربیت مبلغ آمریکای لاتین به ضرورت شناخت مواضع در بحث‌ جهاد تبیین پرداخت و گفت: جریان نفوذ از قدرت رسانه برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن مجتهدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در بحث جهاد تبیین و مبارزه با صهیونیست‌ها بیان کرد: یکی از نکات مهم در بحث جهاد تبیین شناخت جبهه است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با امپراطوری رسانه هر چیزی را به نفع خود منتشر می‌کند، گفت: این رژیم کودک‌کش اعصاب و روان مردم را هدف قرار داده است، بنابراین باید خط اول و روایت اول رسانه را در دست گرفت وگرنه مردم در جنگ رسانه تلفات خواهند داد.

مجتهدزاده ادامه داد: نباید در جنگ رسانه بازی خورد و به اخبار رسانه‌های دشمن توجه کرد. جنگ یهود یک جنگ بسیار جدی با ابعاد مختلف است، بنابراین رسانه باید روایت اول و صحیح میدان را به دست مردم برساند و جهاد تبیین کند.

وی افزود: همسویی با رژیم صهیونیستی حتی در میان برخی رسانه‌ها یک اتفاق نیست، جریان نفوذ در دانشگاه‌ها و مطبوعات مشاهده شده و این همسویی با صهیونیست‌ها جرم جدی محسوب می‌شود.

مجتهد زاده تصریح کرد: اگر دقت کرده باشید در بیانات رژیم صهیونیستی از هیچ کشوری به جز ایران نام برده نمی‌شود. وقتی می‌گویند تنها حامی فلسطین و لبنان ایران است نشان از این دارد که تمام کشورهای منطقه از صهیونیست‌ها ترسیده‌اند و این موضوع موجه بودن انقلاب اسلامی و حقانیت مسیر ولی فقیه را نشان می‌دهد.

مدیر حوزه امام علی‌بن ابیطالب(ع) ویژه طلاب آمریکای لاتین با بیان اینکه هیچ راهی جز مبارزه با صهیونیست‌ها و بیدار کردن ملت‌های منطقه وجود ندارد، گفت: این جنگ با نابودی صهیونیست‌ها پایان می‌پذیرد، بنابراین باید تاب‌آوری خود را افزایش داد و اذهان عمومی را نسبت به این جهاد آماده کرد.

وی اظهار کرد: باید به داستان ۲۰۰ ساله آژانس یهود با ملت ایران توجه کرد، نفوذ در دربار قاجار، نفوذ در مشروطه، نابودی قاجار، قحطی ایران، جنگ جهانی، اول، جنگ جهانی دوم، آمدن پهلوی، خیانت در خشکسازی ایران، کوچک کردن مساحت کشور ایران، از کار افتاده کردن سیستم کشاورزی ایران و بسیاری جنایات دیگر که قبل از انقلاب اسلامی انجام دادند و البته بعد از انقلاب نیز با نفوذ در بین مردم کارشکنی می‌کنند. هیچ کدام از این موارد اتفاقی نیست و این‌ها پروژه‌هایی برای نابودی ایران است.

مجتهدزاده تصریح کرد: فتنه یهود و دشمنی صهیونیست‌ها با ایران ادامه دارد و در واقع رژیم صهیونسیتی با ایرانی بودن مشکل دارد، لذا تا رژیم صهیونیستی وجود دارد کمر همت به نابودی ایران و ایرانی بسته است.

شهید «یحیی السنوار» نمونه یک مجاهد مقاوم است

مدیر مرکز تخصصی تربیت مبلغ آمریکای لاتین در ادامه سخنان خود بیان کرد: شهید «یحیی السنوار» نمونه یک انسان مجاهد و مقاوم است که مجاهدانه ایستادگی کرد و حتی در لحظات آخر نیز دست از مبارزه برنداشت. چوبی که شهید السنوار در لحظات آخر انداخت بسیار پرمعنی بود. 

مجتهدزاده افزود: شهید السنوار و هر کسی که در مقابل رژیم صهیونسیتی بایستد در واقع در مسیر سیدالشهدا(ع) قدم برداشته است. در این مسیر بودن جز با عشق امام حسین(ع) میسر نمی‌شود.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در زمان حیات شهید یحیی السنوار دروغ‌های بسیاری منتشر کرد که این شهید بزرگوار خود را در مناطق امن پنهان کرده  و مردم را در دست دشمن رها کرده است و با این کار باعث تشویش اذهان عمومی می‌شد اما بعداً مشخص شد که این شهید در خرابه‌ها با کمترین امکانات مشغول مبارزه بود و توسط صهیونیست‌ها یعنی وحشی‌ترین موجودات کره خاکی محاصره شده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha