• دوشنبه / ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403080604085
  • خبرنگار : 71560

سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا:

توان بالای پدافندی کشور اجازه نداد رژیم صهیونیستی به اهداف خود دست یابد

توان بالای پدافندی کشور اجازه نداد رژیم صهیونیستی به اهداف خود دست یابد

یک عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال گسترش دامنه جنگ در خاورمیانه بوده اما قطعا با عقلانیت و درایت حاکم در جمهوری اسلامی ایران به اهداف خود دست پیدا نخواهد کرد.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اقدام تنش‌زای رژیم صهیونیستی بیان کرد: رژیم صهیونیستی در تلاش است تا دامنه جنگ را در سطح کشورهای خاورمیانه گسترش دهد. به خصوص شخص نتانیاهو به دنبال ادامه‌دار کردن این جنگ بوده و قصد دارد که پای کشورهای دیگر را به این جنگ باز کند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق 2 نشان داد که از لحاظ توان موشکی و عملیاتی حرفی برای گفتن دارد و گنبد آهنین رژیم صهیونیستی نمی تواند با موشک های هایپرسونیک جمهوری اسلامی ایران مقابله کند. از سوی دیگر علی‌رغم تبلیغات گسترده ای که رژیم صهیونیستی برای حمله به جمهوری اسلامی داشت اما در عمل دیدیم که به اهداف خود نرسید. درست است که ما چند تن از عزیزان خود را از دست دادیم اما با توجه به صحبت ها و ادعاهایی که داشتند، نتیجه این حمله نشان می دهد که نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند. رژیم صهیونیستی به دنبال این بود تا مقداری جو مردمی را تحریک کند. مسئولان  باید مراقبت کنند تا دشمن به اهداف خود مبنی بر گسترش جنگ و ایجاد ناامنی در سطح منطقه دست پیدا نکند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعا با درایت و عقلانیت حاکم در جمهوری اسلامی ایران دشمن نمی تواند به اهداف خود دست پیدا کند. قطعا  آمادگی پدافند و نیروهای دفاعی کشور در حدی بالا است که دشمن نتوانسته آسیب جدی به تاسیسات ما وارد کند. اگر آسیب جدی وارد شده بود تاکنون تصاویر ماهواره ای آن را نشان می داد. مشخص است که توان پدافندی و نیروهای دفاعی ما در حدی بالا است که توانستند به موقع در برابر تهاجم دشمن ایستادگی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha