محسن حقنیا امروز ۲۲ اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۶۳ مجتمع خدماتی رفاهی بینراهی این استان آماده خدمترسانی به مسافران نوروزی هستند.
وی با اشاره به نقش مجتمعها در تامین رفاه مسافران و افزایش ایمنی سفرهای جادهای، تاکید کرد: امکانات لازم در این مجتمعها فراهم شده و نظارتهای لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران در ایام نوروز انجام خواهد شد.
حقنیا افزود: در محورهای مواصلاتی استان خوزستان، تعداد ۶۳ مجتمع خدماتی رفاهی فعال هستند که در ایام پیک سفر، به ویژه نوروز، آماده ارائه خدمات متنوعی از جمله سوختگیری، استراحت، تغذیه و خدمات بهداشتی به مسافران خواهند بود.
وی همچنین از تشکیل کمیته ویژه نظارت این اداره کل و بازدیدهای پیش از آغاز سفرهای نوروزی از این مجتمعها خبر داد و گفت: در این بازدیدها، کیفیت خدمات، وضعیت بهداشت، امکانات رفاهی و سایر موارد مورد بررسی قرار گرفت تا اطمینان حاصل شود که این مراکز در شرایط استاندارد قرار دارند.
معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خوزستان در پایان از مسافران خواست که در صورت مشاهده هرگونه نقص یا کمبود در خدمات این مجتمعها، موارد را از طریق شماره تلفن گویای ۳۰۰۰۱۴۱ به منظور رسیدگی به شکایتهای مردمی سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای و۳۰۰۰۷۰۷۰ سامانه پیامکی دریافت پیشنهادات و شکایت مسافران جادهای به این اداره کل گزارش دهند تا در سریعترین زمان ممکن رسیدگی شود.
انتهای پیام
نظرات