مهدی یونسی رستمی روز چهارشنبه ۶ فروردین در بازدید از طرح نوروزی بابل در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خدمات ارائه شده در دور نخست سفر در این خطه از شمال رضایت بخش بود.
وی با اشاره به مشکل پسماند در مازندران خواستار شد تا مسافران و گردشگران در مدیریت زبالهها اهتمام جدی داشته باشند، افزود: با توجه به حضور انبوهی از مسافران و گردشگران در این خطه از شمال تفکیک زباله و مدیریت پسماند از جمله اولویتهای مهمی است که مسافران باید مد نظر داشته باشند.
استاندار مازندران تصریح کرد: در دور نخست سفرهای نوروزی خدمات ارائه شده از سوی دستگاههای مختلف امدادی و خدماتی در این استان ستودنی بود و این رویه تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.
وی با بیان این مطلب که مسافران و گردشگرانی که به این استان سفر کردند از خدمات ارئه شده رضایت داشتند، گفت: همه باید تلاش کنیم تا با پیوستن به پویش«نه به تصادف» همه مسافران به سلامت سفرهای نوروزی خود را به پایان برسانند.
یونسی رستمی ادامه داد: سلامت، امنیت و رفاه سه شعار محوری استان برای تعطیلات نوروز امسال بود که برای هر کدام از این اولویتها کارگروههای جداگانهای فعال شد.
وی گفت: اجرای برنامههای متنوع فرهنگی و برپایی نمایشگاههای نوروزی متناسب با حال و هوای ماه مبارک رمضان در این استان قابل تقدیر است.
رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با مثبت ارزیابیکردن فعالیتهای پلیس راهور، اورژانس، هلال احمر و دیگر دستگاههای خدماتی، افزود: در این مدت با تلاش مستمر و شبانهروزی همه دستگاههای عضو ستاد و با کسب درصد بالای رضایتمندی گردشگران نمره قابل قبولی گرفته است.
این مسئول با اعلام اینکه در حال حاضر برنامهها و نمایشگاههای متنوعی در استان برپا شده و نظارت مستمر بر فعالیت این واحدها نیز برقرار است، اظهار کرد: با ارزیابی صورتگرفته، شاهد رضایتمندی مسافران نوروزی در اماکن تاریخی و گردشگری مازندران هستیم.
انتهای پیام
نظرات