۱۴۰۴-۰۳-۲۰ | ۰۹:۴۹
۱۳ قطعه شیء عتیقه در جیرفت کشف شد

۱۳ قطعه شیء عتیقه در جیرفت کشف شد

کرمان (ایسنا) - فرمانده انتظامی جیرفت از کشف ۱۳ قطعه اشیاء عتیقه و دستگیری سه متهم در این شهرستان خبر داد.‌

سرهنگ رضا فیروزبخت امروز ۲۰ خرداد در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر حفاری غیرمجاز و کشف اشیاء عتیقه در مراکز باستانی جیرفت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری ویژه و سرعت عمل ماموران پلیس امنیت عمومی جیرفت، سه متهم در این رابطه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و ۱۳ قطعه اشیاء عتیقه و با ارزش از آنها کشف شد.

انتهای پیام 

آخرین اخبار استان ها