محمدرضا برزگر در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به اتمام قرارداد پیمانکار جمع آوری سامانه بازپس، از این به بعد شهروندان یزدی می توانند درخواست های خود مبنی بر جمع آوری زباله خشک را از درگاه «سامانه بهروب» در منظومه خدمات یکپارچه یزد من ثبت کنند.
وی ضمن معذرت خواهی از شهروندان به دلیل اختلال بوجود آمده در سامانه جهت ثبت درخواست گفت: خوشبختانه با تلاش و پیگیری همکاران این اختلال برطرف شده است و سامانه جهت ثبت درخواست در دسترس می باشد.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد با بیان این که جمع آوری پسماند خشک از طریق «سامانه بهروب» انجام می شود، تصریح کرد: شهروندان یزدی می توانند با وارد شدن به منظومه خدمات یکپارچه «یزد من» به نشانی اینترنتی my.yazd.ir، «سامانه بهروب» را مشاهده کنند و درخواست خود را در این قسمت ثبت نمایند.
برزگر در خصوص نحوه کار در این سامانه گفت: شهروندان پس از ورود به سامانه «یزد من» و سپس «سامانه بهروب»، موقعیت مکانی، نوع و میزان پسماند خشک و همچنین زمان درخواستی برای تحویل زباله خشک را به سازمان اعلام مینمایند و در مرحله بعد طبق زمانبندی انتخابی شهروند، برای جمع آوری به نشانی ثبت شده مراجعه شده و پس از توزین و تحویل پسماند، مبلغ کارشناسی شده هر نوع پسماند خشک که در سامانه نیز اعلام شده است، به شهروند پرداخت می شود.
به گزارش ایسنا و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد در روز یکشنبه ۳۰ شهریور؛ برزگر پاکیزگی شهر و کمک به حفظ محیط زیست شهری، جلوگیری از زبالهگردی، جلوگیری از دفن پسماندهای با ارزش، دریافت سهم درآمدی از تفکیک در مبدا و استفاده شهروندان از خدمات شهرداری مثل پارکهای بازی و تهیه بلیط اتوبوس و سایر خدمات را از جمله مزایای این طرح عنوان کرد.
انتهای پیام
نظرات