۱۴۰۴-۰۸-۰۲ | ۱۲:۰۵
میلباز قمی مقام سوم المپیاد استعدادهای برتر کشور را کسب کرد

میلباز قمی مقام سوم المپیاد استعدادهای برتر کشور را کسب کرد

قم (ایسنا) - رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای استان قم از دریافت مقام سوم توسط محمد مهدی ابراهیمی در هفتمین المپیاد استعدادهای برتر کشور خبر داد.

امیر فردی در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: تیم استان قم در هفتمین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور که در استان تهران برگزار شد، حضور فعال و درخشانی داشت.

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای استان قم با اشاره به کسب مقام سوم توسط محمد مهدی ابراهیمی در رشته میلبازی (وزن مثبت ۵۰) ادامه داد: این موفقیت، حاصل زحمات بی‌وقفه ورزشکاران و مربیان پرتلاش استان است.

فردی تصریح کرد: ترکیب تیم قم در این دوره از المپیاد متشکل از نیروهای مستعد و جوانی شامل مجتبی درگومه، محمدمهدی ابراهیمی، امیرحسین سامیان، امیرعباس شاکر، سیدرضا رجائی، مهدی آقازاده، سیدحسین حسینی، سیدمحمدسجاد سجادی، محمدمتین عابدینی و مجتبی ذوالفقاری بود.

وی در پایان افزود: این تیم تحت هدایت مربیگری علی‌اکبر خاکدوست و با سرپرستی بنده و محمد بریانی در این رقابت‌های ملی حاضر شد و این رقابت‌ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها