۱۴۰۴-۱۰-۲۱ | ۱۶:۵۹
برای دیدار با استقلال در جام حذفی/ فولاد هرمزگان زمینی به یزد می‌رود

برای دیدار با استقلال در جام حذفی/ فولاد هرمزگان زمینی به یزد می‌رود

تیم فوتبال فولاد هرمزگان پس از تمرین عصر امروز خود به صورت زمینی به یزد خواهد رفت تا در جام حذفی برابر استقلال بازی کند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال فولاد هرمزگان در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۴ فردا (دوشنبه، ۲۲ دی) میزبان استقلال است.

این دیدار قرار بود در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شود اما فدراسیون فوتبال امروز اعلام کرد که ورزشگاه شهید نصیری یزد میزبان این مسابقه خواهد بود بنابراین تیم فولاد هرمزگان به صورت زمینی به یزد سفر می‌کند. اعضای این تیم پس از تمرین نوبت عصر خود راهی یزد خواهند شد و باتوجه به مسیر طولانی و حدودا ۱۲ ساعته، صبح زود به مقصد خواهند رسید.

فولادی‌ها با استراحتی چند ساعته خود را برای دیدار با استقلال آماده خواهند کرد.

انتهای پیام 

آخرین اخبار ورزشی