۱۴۰۴-۱۱-۱۷ | ۱۳:۳۰
تنها نماینده پارااسکی ایران عازم ژاپن شد

تنها نماینده پارااسکی ایران عازم ژاپن شد

تنها نماینده پارااسکی ایران برای کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک زمستانی عازم توکیو شد.

به گزارش ایسنا، ویزای ابوالفضل خطیبی تنها ورزشکار پارااسکی ایران که برای شرکت در مسابقات بین المللی و کسب سهمیه پارالمپیک زمستانی با مشکل مواجه بود با پیگیری‌های فدراسیون اسکی و کمیته پارالمپیک صادر شد و او امروز جمعه ۱۷ بهمن برای شرکت در این مسابقات و کسب سهمیه بازی های پارالمپیک زمستانی عازم توکیو پایتخت ژاپن شد.

انتهای پیام

آخرین اخبار ورزشی