۱۴۰۴-۱۱-۲۳ | ۱۵:۵۰
منبع: نمایندگی خوزستان
داور خوزستانی صاحب دو درجه جهانی کاراته شد

داور خوزستانی صاحب دو درجه جهانی کاراته شد

خوزستان (ایسنا) - داور خوزستانی کاراته در کلینیک جهانی داوری صاحب دو درجه داوری شد.

حسین مقدم، داور خوزستانی کاراته در کلینیک جهانی داوری که به میزبانی فجیره امارات برگزار شد، موفق شد همزمان دو درجه جهانی در بخش‌های کاتا و کمیته را کسب کند و جزو نخستین داوران خوزستانی دارای این دو درجه قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، کلینیک جهانی داوری به میزبانی فجیره امارات برگزار شد که طی آن ۴۴ داور کشور در دو بخش مردان و زنان موفق به کسب نمره قبولی و ارتقای درجه شدند و ۶ داور نیز درجات خود را تمدید کردند.

داوران پذیرفته‌شده همزمان با آغاز رقابت‌های لیگ جهانی کاراته‌وان امارات، قضاوت این رویداد معتبر بین‌المللی را بر عهده دارند.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها