۱۴۰۵-۰۱-۲۹ | ۱۹:۲۹
واکنش معاون پزشکیان به انسداد دوباره تنگه هرمز 

واکنش معاون پزشکیان به انسداد دوباره تنگه هرمز 

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری تأکید کرد: تاریخ نشان داده همان اندازه که اهل صلح هستیم، در نشاندن طاغوت‌ها بر سر جایشان تبحر داریم.

به گزارش ایسنا، مهدی طباطبایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«ایران در راستای اثبات حسن نیت و صلح‌طلبی خود عبور مشروط از تنگه هرمز را ممکن ساخت.  

با نقض عهد دوباره و سوءاستفاده از این گذشت بزرگ برای بهره‌برداری‌های تبلیغاتی باعث انسداد دوباره تنگه شد. 

تاریخ نشان داده همان اندازه که اهل صلح هستیم، در نشاندن طاغوت‌ها بر سر جایشان تبحر داریم.»

انتهای پیام

# سیاسی

آخرین اخبار سیاسی