۱۴۰۵-۰۲-۰۲ | ۲۱:۰۳
سرمربی چلسی اخراج شد

سرمربی چلسی اخراج شد

باشگاه چلسی بعد از نتایج ناامید کننده تیم تصمیم گرفت که سرمربی خود را اخراج کند.

به گزارش ایسنا، شکست اخیر چلسی برابر برایتون باعث شد تا سران این باشگاه سرمربی تیم را اخراج کند.

لیام روزنیور که در نیم فصل دوم هدایت آبی پوشان را برعهده گرفت و جایگزین مارسکا شد نتوانست با این تیم نتایج خوبی کسب کند.

چلسی در ۵ بازی اخیر خود شکست خورد بدون آنکه گلی به ثمر رساند که این بدترین عملکرد در تاریخ این باشگاه است.

سرانجام چلسی تصمیم گرفت که روزنیور را اخراج کند تا دومین سرمربی هم در فصل جاری اخراج شود.

کالوم مک‌فارلین تا ماه ژوئن به طور موقت سرمربی جدید چلسی خواهد بود.

انتهای پیام 

آخرین اخبار ورزشی