مهدی یزدیان امروز چهارشنبه نهم اردیبهشت در گفتوگو با ایسنا ضمن اشاره به شرایط کشور و دستور وزارت علوم مبنی بر برگزاری مجازی کلاسهای آموزشی، اظهار کرد: بلافاصله پس از ابلاغ این دستور، زیرساختهای لازم شامل تأمین سرور، اقدامات پشتیبانی و برنامهریزیهای لازم برای حفظ پایداری کلاسهای مجازی در دانشگاه فراهم شد.
وی از آغاز برگزاری کلاسهای دانشگاه به صورت مجازی از هفته دوم آموزشی خبر داد و گفت: خوشبختانه شاهد مشارکت مطلوب دانشجویان در این کلاسها هستیم؛ بهگونهای که میزان حضور آنها در مقطع کارشناسی بیش از ۸۵ درصد و در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی بیش از ۹۰ درصد گزارش شده است.
یزدیان همچنین با اشاره به تسهیل ارائه خدمات آموزشی برای دانشجویان، اعلام کرد: مهلت دفاع از پایاننامهها، پروژهها و کارآموزی تا پانزدهم اردیبهشت و بدون دریافت هیچگونه شهریه اضافی تمدید شده است.
وی افزود: با وجود برگزاری مجازی کلاسها، ستاد مدیریت دانشگاه در تمامی ایام به صورت حضوری و با توجه به شرایط اعلامی کشور و استان فعال است و خدماترسانی، پاسخگویی به درخواستها و رسیدگی به مراجعات دانشجویی را دنبال میکند.
وی با بیان اینکه دانشگاه علم و هنر یزد یکی از پنج دانشگاه غیرانتفاعی کشور به شمار میرود، گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار دانشجو در ۸۲ کدرشته از مقاطع کاردانی تا دکتری در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
یزدیان که اخیراً با تأیید رئیس جهاددانشگاهی کشور و طی نامه قائممقام وزیر و رئیس مرکز هیئتهای امنا و ممیزه وزارت علوم از سمت سرپرست، برای مدت چهار سال به عنوان رئیس دانشگاه علم و هنر منصوب شده است، در پایان نیز از اخذ یک کدرشته جدید دکتری در گروه زیست این دانشگاه خبر داد.
انتهای پیام
