بر اساس این اطلاعیه، بر پایه تصمیمات اتخاذ شده در جلسه شورای راهبری تحول اداری استان، در راستای مدیریت بهینه مصرف انرژی با استفاده از نور طبیعی و حفظ پایداری شبکه سراسری برق و ارتقای بهره وری منابع و با هدف تامین آسایش و عدم ایجاد وقفه در خدمات رسانی به آحاد مردم، نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی استان، بانک ها و بیمهها از روز ۱۵ اردیبهشت سال جاری تا اطلاع ثانوی به شرح زیر خواهد بود:
ساعت فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی از روز شنبه لغایت چهارشنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۳:۳۰ تعیین می شود.
ساعات تعیین شده در بند ۱ اختلالی در قانون کسر ساعت کاری بانوان دارای شرایط خاص (بانوان سرپرست خانوار، دارای فرزند معلول، دارای فرزند شش سال و کمتر و...) ایجاد نمی نماید و مزایای آن برای افراد مندرج در قانون به قوت خود باقی است.
نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی بوده و تابع قوانین و مقررات و دستورالعل های سلسله مراتبی خود می باشند.
دورکاری روزهای پنجشنبه به استناد بخشنامه ۱۴۰۴/۰۷/۰۲ کماکان تا اطلاع ثانوی معتبر میباشد.
دستگاههای خدمات رسان و عملیاتی ارائه دهنده خدمات ضروری در حوزه های بهداشت و درمان، انرژی، امداد، ارتباطات، حمل و نقل عمومی، خدمات شهری، آتش نشانی و ... از شمول بند ۴ بخشنامه مستثنی هستند.
انتهای پیام
