۱۴۰۵-۰۲-۳۰ | ۲۱:۲۲
منبع: نمایندگی خوزستان
لزوم تأمین بهداشت آب خوزستان در فصل گرم/ پیگیری رفع کمبود دارو 

معاون استاندار مطرح کرد 

لزوم تأمین بهداشت آب خوزستان در فصل گرم/ پیگیری رفع کمبود دارو 

خوزستان (ایسنا) - معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان بر لزوم هماهنگی دستگاه‌های استان برای تأمین بهداشت آب با توجه به آغاز فصل گرما تأکید کرد. 

رضا نجاتی در جلسه شورای سلامت که ۳۰ اردیبهشت در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به آغاز فصل گرما، با تأکید بر لزوم هماهنگی فرمانداران، بخشداران، شهرداران، شرکت‌های آب و فاضلاب و مراکز بهداشت برای تأمین بهداشت آب، نظافت جوی‌ها و جمع‌آوری نخاله‌ها اظهار کرد: نظارت بر کشتارگاه‌ها نیز تشدید می‌شود. 

وی افزود: کمبود دارو نیز یکی از دغدغه‌های امروز جامعه است که این مسأله از طریق مرکز و مراجع ذی‌صلاح پیگیری خواهد شد.

نجاتی با تأکید بر لزوم حفظ سلامت مردم به عنوان اولویت اصلی گفت: باید با فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزش در حوزه بهداشت، مشکلات درمانی کاهش یابد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان بیان کرد: از مردم می‌خواهیم به هشدارهای بهداشتی توجه و از خرید مواد غذایی از دوره گردان خودداری کنند و مصرف آب سالم و مواد غذایی بهداشتی را جدی بگیرند. جوانان، نوجوانان و دانش‌آموزان نیز باید از مصرف غذاهایی که منجر به چاقی و بیماری می‌شوند پرهیز کنند.

نجاتی در پایان گفت: همه دستگاه‌های عضو شورای سلامت برای پیگیری این مصوبات مهم هماهنگ شده‌اند.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها