حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه بهاباد امروز دوشنبه چهارم خرداد در این مراسم با اشاره به سوابق ارزشمند مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان، گفت: ثبات در ارائه خدمات بهداشتی، یکی از زیرساختهای اصلی پیشرفت منطقه است که در دوران مسئولیت ایشان با جدیت دنبال شد.
وی در ادامه تأکید کرد: تغییر در مدیریتها بخشی از لازمههای زندگی اجتماعی و پویایی نظام اداری است و امیدواریم با استقرار تیم جدید، شاهد تحرک بیشتر و ارتقای شاخصهای سلامت در شهرستان بهاباد باشیم.
محمد باقری فرماندار بهاباد هم اظهار کرد: توسعه شهرستان بهاباد نیازمند همدلی، برنامهریزی دقیق و استفاده از ظرفیتهای ارزشمند منطقه در حوزههای معدنی، صنعتی، فرهنگی و انسانی است و با پیگیری مستمر مطالبات مردم، مسیر پیشرفت و آبادانی شهرستان با قوت ادامه خواهد داشت.
وی ضمن قدردانی از تعامل مسئولان و نمایندگان شهرستان با دانشگاه علوم پزشکی برای تقویت بخش سلامت، ابراز کرد: با وجود دستاوردهای حاصل شده، هنوز نقایصی در حوزههای بهداشت و درمان شهرستان وجود دارد که امیدواریم با پیگیری مستمر و اقدامات لازم برطرف شود.
فرماندار با اشاره به شخصیت اخلاقی و حرفهای دکتر رضوی مدیر سابق شبکه بهشدات شهرستان و نقش بیبدیل او در توسعه زیرساختهای سلامت شهرستان، گفت: رضوی به نوعی شناسنامه بهداشت و درمان بهاباد در دو دهه اخیر محسوب میشود.
باقری ضمن معرفی سرپرست جدید شبکه بهداشت شهرستان نیز بیان کرد: دکتر میرجانی از نیروهای خوشسابقه و پرانرژی هستند که سوابق کاریشان در این شهرستان و شناخت دقیق از منطقه، نویدبخش اتفاقات خوب است و در این مسیر از حمایت کامل شهرستان برخوردار خواهد بود.
در این مراسم از زحمات چندین ساله دکتر سید عبدالحمید رضوی تجلیل و دکتر علیرضا میرجانی به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهاباد معرفی شد.
انتهای پیام
