۱۴۰۵-۰۳-۰۴ | ۱۰:۳۷
سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهاباد معرفی شد

سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهاباد معرفی شد

یزد (ایسنا) - مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهاباد با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار شد.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه بهاباد امروز دوشنبه چهارم خرداد در این مراسم با اشاره به سوابق ارزشمند مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان، گفت: ثبات در ارائه خدمات بهداشتی، یکی از زیرساخت‌های اصلی پیشرفت منطقه است که در دوران مسئولیت ایشان با جدیت دنبال شد.

وی در ادامه تأکید کرد: تغییر در مدیریت‌ها بخشی از لازمه‌های زندگی اجتماعی و پویایی نظام اداری است و امیدواریم با استقرار تیم جدید، شاهد تحرک بیشتر و ارتقای شاخص‌های سلامت در شهرستان بهاباد باشیم.

محمد باقری فرماندار بهاباد هم اظهار کرد: توسعه شهرستان بهاباد نیازمند همدلی، برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت‌های ارزشمند منطقه در حوزه‌های معدنی، صنعتی، فرهنگی و انسانی است و با پیگیری مستمر مطالبات مردم، مسیر پیشرفت و آبادانی شهرستان با قوت ادامه خواهد داشت.

وی ضمن قدردانی از تعامل مسئولان و نمایندگان شهرستان با دانشگاه علوم پزشکی برای تقویت بخش سلامت، ابراز کرد: با وجود دستاوردهای حاصل شده، هنوز نقایصی در حوزه‌های بهداشت و درمان شهرستان وجود دارد که امیدواریم با پیگیری مستمر و اقدامات لازم برطرف شود.

فرماندار با اشاره به شخصیت اخلاقی و حرفه‌ای دکتر رضوی مدیر سابق شبکه بهشدات شهرستان و نقش بی‌بدیل او در توسعه زیرساخت‌های سلامت شهرستان، گفت: رضوی به نوعی شناسنامه بهداشت و درمان بهاباد در دو دهه اخیر محسوب می‌شود.

باقری ضمن معرفی سرپرست جدید شبکه بهداشت شهرستان نیز بیان کرد: دکتر میرجانی از نیروهای خوش‌سابقه و پرانرژی هستند که سوابق کاری‌شان در این شهرستان و شناخت دقیق از منطقه، نویدبخش اتفاقات خوب است و در این مسیر از حمایت کامل شهرستان برخوردار خواهد بود.

در این مراسم از زحمات چندین ساله دکتر سید عبدالحمید رضوی تجلیل و دکتر علیرضا میرجانی به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهاباد معرفی شد.

انتهای پیام 

آخرین اخبار استان ها