مسابقات ایتبال رنکینگ بهاره بانوان استان مرکزی به همت هیأت بولینگ و بیلیارد استان مرکزی و به میزبانی شهرستان اراک برگزار شد. این رقابتها با هدف توسعه ورزش بیلیارد، ارتقای سطح فنی ورزشکاران و فراهمسازی بستر رقابت سالم میان بانوان ورزشکار استان برگزار شد و شرکتکنندگان در فضایی رقابتی و حرفهای، توانمندیهای خود را به نمایش گذاشتند.
در پایان این مسابقات و پس از برگزاری دیدارهای فشرده و جذاب، نگار قنبری و صبا اکبری به عنوان نفرات اول و دوم معرفی شدند. عنوان نفر سوم نیز مشترکا به مائده رشیدی و زکیه بصیری رسید.
به گزارش ایسنا به نقل از ورزش و جوانان استان، در روز 24 خرداد، در مراسم اختتامیه این رقابتها، با حضور مسئولان هیأت بولینگ و بیلیارد استان مرکزی، احکام، مدالها و جوایز نفرات برتر اهدا شد.
انتهای پیام
