قهرمان عیوضلو یکشنبه ۲۴ خرداد در ضمن گرامیداشت فرارسیدن ماه محرم، این ایام را فرصتی ارزشمند برای تقویت انسجام اجتماعی و تعمیق هویت دینی در جامعه دانست و تصریح کرد:هدف نهایی ما این است که امسال، شهر در عین حال که سوگوار اباعبدالله حسین است، شاهد کمترین چالشهای اجرایی و بیشترین همافزایی میان مردم و حاکمیت باشد.
فرماندار ارومیه با اشاره به ضرورت هماهنگی حداکثری میان دستگاههای خدماترسان و انتظامی برای تجمعات شبانه اظهار کرد: نگاه ما در مدیریت شهری برای ایام محرم، نگاهی تسهیلگرانه است. نظم عمومی و امنیت پایدار در کنار ارتقای کیفیت محتوایی مراسمات، اولویت اصلی ماست تا مردم در شبهای عزاداری، با آرامش خاطر در تجمعات حضور یابند.
عیوضلو ضمن تقدیر از تلاشهای خادمان اهل بیت (ع) و تشکلهای مردمی، خواستار همافزایی دستگاههای اجرایی در پشتیبانی از برنامههای هیئات مذهبی شد و تأکید کرد: امیدواریم با همدلی و هماهنگی دستگاهها، شاهد برگزاری مراسماتی در تراز فرهنگ غنی و دینی مردم شهرستان ارومیه باشیم.
انتهای پیام
