علی فرجی در گفتوگو با ایسنا اظهار کرد: فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران طی نامهای جدید، اسامی بازیکنان دعوتشده به مسابقات انتخابی تیم ملی را اعلام کرد که بر این اساس، تعداد نمایندگان استان قم در این رقابتها به سه نفر افزایش یافت.
رئیس هیئت بدمینتون استان قم تصریح کرد: در فهرست ۱۹ نفره دعوتشدگان، محمد پرهام فراهانی، مهدی کنعانی و مهدیار اصغری از استان قم حضور دارند و برای کسب جایگاه در تیم ملی به رقابت خواهند پرداخت؛ این سه بازیکن با آمادگی کامل پا به این میدان مهم میگذارند تا توانمندیهای خود را در سطح ملی به اثبات برسانند.
وی با بیان اینکه رقابت تنگاتنگی میان دعوتشدگان از استانهای مختلف برقرار خواهد بود، ادامه داد: محمدمتین قاسمی و سروش سالاری از خراسان رضوی، امیرحسین عجملو و ماهان مرادی از زنجان، محمد میکانیکی، سبحان صفری، آتمین ولیپور، آرین شمس و سیدحسین موسوی از مازندران از جمله حاضران هستند.
فرجی بیان کرد: محمدطاها خیالی از سمنان، امیرحسین بهجتی و ماهان توسلی از یزد، امیرعلی حاتمی از تهران، محمدجواد دهقان از کرمان و کیان بنکدار از گلستان دیگر بازیکنان دعوتشده به این مرحله از مسابقات هستند؛ سطح فنی همه شرکتکنندگان بالاست و پیشبینی میشود شاهد دیدارهای بسیار جذاب و نزدیکی باشیم.
وی افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی روزهای ۲۸ و ۲۹ خرداد به میزبانی هیئت بدمینتون استان قم و در سالن زندهیاد حامد فرهمند موحد برگزار خواهد شد؛ برای میزبانی این رویداد مهم تمام، تمهیدات لازم برای برگزاری آبرومندانه اندیشیده شده است.
رئیس هیئت بدمینتون استان قم در پایان یادآور شد: این رقابتها به یاد دانشآموزان معصوم و بیگناه به شهادت رسیده در حادثه مدرسه میناب، با نام «شهدای میناب» نامگذاری شده است.
انتهای پیام
