حسین حمیدی ۲۵ خرداد در جلسه هماهنگی برنامههای دهه تولید و تجارت در کردستان، بر ضرورت همافزایی و همکاری بیشتر دستگاهها و نهادهای مرتبط برای برگزاری هرچه بهتر برنامههای این دهه تأکید کرد و اظهار داشت: در سال جاری ۱۷ واحد تولیدی استان بر اساس شاخصهای تعیینشده به وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شدهاند تا پس از ارزیابی نهایی، واحدهای برتر در سطح ملی انتخاب و معرفی شوند.
وی با اشاره به اهمیت معرفی ظرفیتهای صنعتی و تولیدی استان افزود: دهه تولید و تجارت بستری مناسب برای نمایش توانمندیهای بخش صنعت و تولید کردستان است و میتواند نقش مؤثری در شناساندن ظرفیتهای اقتصادی استان ایفا کند.
معاون امور صنایع ادارهکل صمت کردستان ادامه داد: همزمان با برنامههای ملی این دهه، در استان نیز آیین تجلیل از واحدهای تولیدی نمونه با حضور مسئولان ارشد برگزار خواهد شد تا از تلاش و نقشآفرینی فعالان این حوزه قدردانی شود.
حمیدی این مراسم را فرصتی برای طرح مسائل و مطالبات تولیدکنندگان عنوان کرد و گفت: واحدهای تولیدی میتوانند در این نشستها دغدغهها و مشکلات خود را بهصورت مستقیم با مسئولان مطرح کنند تا زمینه بررسی، پیگیری و رفع بخشی از چالشهای موجود فراهم شود.
وی ابراز امیدواری کرد برگزاری برنامههای دهه تولید و تجارت، علاوه بر معرفی ظرفیتهای صنعتی استان، به تقویت ارتباط میان بخش تولید و دستگاههای اجرایی و حمایت بیشتر از واحدهای تولیدی منجر شود.
انتهای پیام
