۱۴۰۵-۰۳-۲۶ | ۰۷:۰۰
رضاییان: باید نیوزیلند را می بردیم/ گل‌های عجیب و غریبی خوردیم

رضاییان: باید نیوزیلند را می بردیم/ گل‌های عجیب و غریبی خوردیم

بهترین بازیکن ایران مقابل نیوزیلند گفت: باید این بازی را می بردیم اما گل‌های عجیب و غریبی خوردیم.

به گزارش ایسنا، رامین رضاییان پس از تساوی ایران مقابل نیوزیلند در جام جهانی ۲۰۲۶ فوتبال گفت: خیلی خوب به بازی برگشتیم. موقعیت های خیلی زیادی داشتیم  اما نمی‌دانم چرا گل‌های عجیب و غریبی خوردیم. به بازی برگشتیم. حق ما بود به برد برسیم و دم بچه‌ها گرم که با غیرت بازی کردند.

وی افزود: باید بازی را می بردیم و فکر کنم هواداران راضی بودند. گل‌های بدی خوردیم و می‌توانستیم گل سوم را بزنیم. هیچ چیز از ارزش های ما کم نشد. بلژیک و مصر هم مساوی کردند. ما باید بازی را می بردیم.

رضاییان در پایان گفت: ما به این زودی‌ها دست نمی کشیم. تلاش می‌کنیم تا آخرین روز دل مردم ایران را شاد کنیم.

انتهای پیام

آخرین اخبار ورزشی