۱۴۰۵-۰۳-۲۶ | ۱۸:۴۱
اوسمار: تیم ملی می‌تواند جبران کند/ آماده‌ایم سهمیه آسیا را بگیریم

اوسمار: تیم ملی می‌تواند جبران کند/ آماده‌ایم سهمیه آسیا را بگیریم

سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز(سه‌شنبه) این تیم در جمع خبرنگاران گفت: ما آماده‌ایم به هدف‌هایی از جمله گرفتن سهمیه آسیا برسیم.

اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس:

- امیدوارم بعد از این مدتی که به مردم ایران سخت گذشته است؛ آرامش برگردد.

- مسابقات ناتمام ماند. امیدوارم لیگ طوری تمام شود که حق کسی پایمال نشود و همه به حق خود برسند.

- تصمیم‌گیری برای ادامه بازی‌های لیگ با فدراسیون فوتبال یا سازمان لیگ است و ما آماده هستیم تا ادامه بازی‌ها را انجام بدهیم.

- ما آماده‌ایم به هدف‌هایی از جمله گرفتن سهمیه آسیا برسیم.

- ما وظیفه داریم تمرین کنیم. تصمیم با سازمان لیگ است که ادامه بازی‌ها انجام شود یا خیر.

- برای فصل بعد لیستی داده نشده، اول از همه باید سراغ چیدن کادر فنی برویم بعد لیست خودمان را بدهیم.

- بازی تیم ملی فوتبال ایران به خاطر جو ورزشگاه و حواشی نیامدن همراهان تیم در نیمه اول زیاد جالب نبود اما نیمه دوم را خوب بازی کردند. البته می‌توانند در بازی‌های بعدی جبران کنند.

- وحید امیری برای همه ما عزیز است و گذشته خوبی در پرسپولیس دارد.

- تا این فصل تمام نشود لیست فصل بعد را اعلام نخواهم کرد.

- صحبت‌هایی با یاسین رجبی انجام داده‌ام و خودش در جریان است.

- تمرینات را بعدازظهر برگزار می‌کنیم که وقت دیدن بازی‌های جام‌جهانی و استراحت هم وجود داشته باشد.

- اگر من بودم نیمار را می‌بردم حتی اگر ۲۰ تا ۲۵ دقیقه بیش‌تر نتواند بازی کند

آخرین اخبار ورزشی