۱۴۰۵-۰۳-۲۷ | ۱۶:۰۷
فرماندار: تأمین پایدار سوخت و رفع مشکلات جایگاه‌ها رودان با جدیت در حال پیگیری است

فرماندار: تأمین پایدار سوخت و رفع مشکلات جایگاه‌ها رودان با جدیت در حال پیگیری است

هرمزگان (ایسنا) - فرماندار شهرستان رودان در بازدید از جایگاه عرضه سوخت سکل بیکاه با تأکید بر اهمیت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، از پیگیری جدی برای تأمین پایدار سوخت و رفع مشکلات احتمالی جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح استان خبر داد.

محمد محسنی به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خود، با حضور در جایگاه سوخت «سکل بیکاه»، روند ارائه خدمات و وضعیت تأمین سوخت این مرکز را از نزدیک بررسی کرد.

محسنی در این بازدید با تأکید بر لزوم ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، ضمن قدردانی از عملکرد مثبت مدیریت این جایگاه در بهبود سطح خدمات‌رسانی، اقدامات انجام‌گرفته در این مرکز را نسبت به گذشته، قابل‌توجه دانست.

وی با بیان اینکه موضوع تأمین پایدار سوخت در استان با جدیت در حال پیگیری است، افزود: با پیگیری‌های استاندار و رئیس شورای تأمین استان، مسائل مربوط به تأمین سوخت و رفع مشکلات احتمالی جایگاه‌های عرضه سوخت در دستور کار قرار دارد و به‌زودی نتایج این پیگیری‌ها در سطح استان مشهود خواهد بود.

فرماندار شهرستان رودان همچنین بر ضرورت همکاری دستگاه‌های مرتبط برای ایجاد نظم، ارتقای خدمات و رفع مشکلات احتمالی جایگاه‌های عرضه سوخت تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت رعایت استانداردهای ایمنی در جایگاه‌های عرضه سوخت، خواستار توجه ویژه به ارتقای کیفیت خدمات و پیگیری مسائل مطرح‌شده از سوی مسئولان این جایگاه شد.

محسنی در ادامه با اشاره به اهمیت نظارت میدانی بر خدمات عمومی گفت: بازدیدهای میدانی از مراکز خدمات‌رسان به شهروندان با هدف بررسی مستقیم مسائل و شنیدن مشکلات فعالان این حوزه انجام می‌شود تا بتوانیم با تصمیم‌گیری دقیق‌تر، روند خدمت‌رسانی را بهبود ببخشیم و رضایت مردم را افزایش دهیم.

انتهای پیام 

آخرین اخبار استان ها