به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان پنجشنبه ۲۸ خرداد، این مراسم با حضور استاندار لرستان، نماینده مردم الیگودرز در مجلس و فرد خیر سلامت در بیمارستان شهید ولیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاون عمرانی استاندار در بیمارستان امام جعفر صادق(ع) برگزار شد.
در این راستا ساختمانهای جدید اتاق عمل قلب، آنژیوگرافی و سیتی آنژیو و ترمیم بخشهای جدید با تامین اعتبار ۴۰۰۰ میلیارد ریال توسط این خیر سلامت ظرف مدت یک سال ساخته میشود.
انتهای پیام
