۱۴۰۵-۰۳-۳۰ | ۱۵:۳۰
عادی شدن روال کار ادارات البرز/ساعت کاری از ۷ تا ۱۳ است

عادی شدن روال کار ادارات البرز/ساعت کاری از ۷ تا ۱۳ است

البرز (ایسنا) - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز از بازگشت کامل فعالیت ادارات استان به روال عادی خبر داد و اعلام کرد: از امروز تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی موظف به حضور کامل در محل کار هستند.

به گزارش ایسنا، مهدی فراهانی روز شنبه ۳۰ خرداد با اشاره به بازگشت شرایط کشور و استان به وضعیت عادی اظهار کرد: شرایط خاص و ملاحظاتی که در مقاطع گذشته و در پی تحولات اخیر برای نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی در نظر گرفته شده بود، دیگر موضوعیت ندارد و بر این اساس از امروز محدودیتی برای حضور کارکنان در ادارات وجود نخواهد داشت.

وی افزود: در روزهای گذشته نیز شاهد بودیم استان‌هایی که در معرض شدیدترین شرایط و محدودیت‌ها قرار داشتند، به تدریج به وضعیت عادی بازگشتند و اکنون ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی استان البرز با ظرفیت کامل به ارائه خدمات به مردم بپردازند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز با تأکید بر لزوم حضور صددرصدی کارکنان در ادارات تصریح کرد: مکاتبات لازم در این خصوص انجام شده و اطلاع‌رسانی‌های مورد نیاز نیز از طریق مبادی رسمی صورت خواهد گرفت، بنابراین انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌ها نسبت به اجرای دقیق این موضوع اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: با توجه به سیاست‌های مرتبط با مدیریت مصرف انرژی، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان همچنان از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ تعیین شده و تمامی دستگاه‌ها موظف به رعایت این مصوبه هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز با انتقاد از برخی رویه‌های خارج از چارچوب در تعدادی از دستگاه‌ها گفت: گزارش‌هایی دریافت شده که برخی مجموعه‌ها بدون هماهنگی، ساعات کاری متفاوتی را اعلام کرده یا نسبت به تغییر آن اقدام کرده‌اند که این موضوع مورد تأیید نیست و تمامی دستگاه‌ها باید بر اساس ساعت کاری مصوب فعالیت کنند.

فراهانی تأکید کرد: هرگونه تغییر در ساعات فعالیت ادارات یا تمدید زمان کاری برای جبران عقب‌ماندگی‌ها و انجام مأموریت‌های سازمانی صرفاً با هماهنگی و اخذ مجوزهای لازم امکان‌پذیر خواهد بود و دستگاه‌ها مجاز به اتخاذ تصمیمات مستقل در این زمینه نیستند.

وی در پایان با اشاره به ضرورت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اظهار کرد: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی با مدیریت مناسب منابع انسانی و بهره‌گیری از ظرفیت کامل کارکنان، زمینه ارائه خدمات مطلوب، تسریع در انجام امور مردم و ارتقای رضایتمندی عمومی را فراهم کنند.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها