گزیده صحبتهای فتاحی، رئیس سازمان فوتبال استقلال:
- مسئولان در فدراسیون و سازمان لیگ تصمیم عادلانه بگیرند، خصوصا در این ایام محرم.
- در آیین نامه چیزی به اسم شرایط فورس ماژور وجود دارد. مثل کرونا که در اکثر دنیا تیم صدرنشین قهرمان اعلام شد.
- وقتی لیگ ناتمام میماند، باید فدراسیون فوتبال تصمیمی عادلانه بگیرد. الان استقلال به عنوان تیم اول به آسیا معرفی شده، پس باید استقلال را به عنوان قهرمان معرفی کنند.
- تیم دوم بر اساس لیگ و تیم قهرمان حذفی هم به آسیا نامش اعلام میشود. چگونه تیمی که از جام حذفی اوت شده، به عنوان تیم سوم معرفی میشود؟
- الان فقط گلگهر از بین این سه تیم شانس قهرمانی در جام حذفی را دارد. نماینده سوم باید از تیمهای حاضر در جام حذفی معرفی شود.
