حیدر نعمتی با اشاره به افزایش چشمگیر تردد زائران در روزهای اخیر اظهار کرد: مرز بینالمللی مهران همچنان انتخاب نخست زائران برای سفر به عتبات عالیات است و از ابتدای ماه محرم هر روز آمار تردد زائران افزایش مییابد.
نعمتی با اشاره به شتابگیری آمار تردد زائران افزود: از ساعت صفر بامداد روز گذشته تا ساعت ۷ صبح امروز یکشنبه ۳۱ خرداد، بیش از ۲۵ هزار زائر از طریق مرز مهران عازم سفر زیارتی خود شدهاند.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهران در روز یکشنبه ۳۱ خرداد، فرماندار مهران با تأکید بر اهتمام ویژه ستاد اربعین برای تسهیل سفر زوار تصریح کرد: تمامی امکانات رفاهی و خدماتی در پایانه مرزی مهران در حالت آمادهباش کامل قرار دارند در همین راستا، ایستگاههای تأمین آب شرب خنک و بهداشتی بهصورت شبانهروزی فعال بوده و نیروهای امدادی نیز در نقاط استراتژیک پایانه مستقر شدهاند تا در سریعترین زمان ممکن، خدمات لازم را به زائران ارائه دهند.
انتهای پیام
