شاگردان پورموسوی که همچنان از شانس صعود به لیگ برتر برخوردارند، امشب ۳۱ خرداد در یک بازی حساس و مهم به مصاف شاهین نوشهر رفتند.
نفت در این بازی خانگی به تساوی یک بر یک رضایت داد.
به گزارش ایسنا، نفت در حال حاضر در رده سوم جدول ردهبندی قرار دارد و برای حضور در پلیآف و رسیدن به لیگ برتر تلاش میکند؛تیم سوم جدول لیگ آزادگان در پلیآف به مصاف مس رفسنجان (تیم قعر جدولی لیگ برتر) خواهد رفت و برنده آن دیدار راهی لیگ برتر خواهد شد.
تیمهای نساجی و مس شهر بابک به ترتیب اول و دوم هستند و با برد امشب نساجی مقابل مس، این تیم لیگ برتری شد.
انتهای پیام
