مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران:
- بدشانس بودیم و اگر تجربه بازی بینالمللی بیشتری داشتیم، میتوانستیم ببریم.
- کسی از ما انتظار این نمایش را نداشت.
- گلی که زدیم، تمرینشده بود اما با بدشانسی آفساید شد.
- تمام تلاشمان را میکنیم که به هدفمان برسیم.
انتهای پیام
