۱۴۰۵-۰۴-۰۱ | ۰۲:۱۳
طارمی: بدشانس بودیم

طارمی: بدشانس بودیم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید تیم‌ملی مقابل بلژیک «بدشانس» بود وگرنه به پیروزی می‌رسید.

مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران:

- بدشانس بودیم و اگر تجربه بازی بین‌المللی بیشتری داشتیم، می‌توانستیم ببریم.

- کسی از ما انتظار این نمایش را نداشت.

- گلی که زدیم، تمرین‌شده بود اما با بدشانسی آفساید شد.

- تمام تلاشمان را می‌کنیم که به هدف‌مان برسیم.

انتهای پیام

آخرین اخبار ورزشی